Hyppää pääsisältöön
GS1 etusivu
The Global Language of Business
Vaihda kieltä, valittu kieli: Suomeksi
  • In English
  • In Finnish
  • Hanki viivakoodi
  • Kirjautuminen
  • Hae

Päänavigointi

  • Etusivu
  • Palvelumme Open mobile submenu. Open submenu

    Palvelumme

    Close mobile submenu. Close submenu
    • Yritystunnisteet ja viivakoodit
    • GS1 Rekisteri
    • Synkka
    • Golli
    • Koulutukset
    • GS1-standardit
    • Palveluiden hinnat
    • Rekisterihaku
    • Tuotetietojen terveystarkastus
  • Referenssit ja toimialat Open mobile submenu. Open submenu

    Referenssit ja toimialat

    Close mobile submenu. Close submenu
    • Kauppa ja tavarantoimittajat
    • Kiinteistö- ja rakennusala
    • Terveydenhuolto
    • Logistiikka
    • Referenssit
  • Asiakastuki Open mobile submenu. Open submenu

    Asiakastuki

    Close mobile submenu. Close submenu
    • Yritystunniste ja viivakoodi -ohjeet
    • GS1 Rekisteri -ohjeet
    • Synkka-ohjeet
    • Golli-ohjeet
  • GS1 Finland Open mobile submenu. Open submenu

    GS1 Finland

    Close mobile submenu. Close submenu
    • Ajankohtaista
    • Rekrytointi
    • Henkilöstö
    • Ota yhteyttä
    • Mukaan GS1-kehittämiseen
Vaihda kieltä, valittu kieli: Suomeksi
  • In English
  • In Finnish

Haku “”

Tulokset ohjeistaTulokset kaikista sisällöstä
Rajaa tarkemmin 12 tulosta

Rajaa hakua

Rajaa tarkemmin 12 tulosta

Rajaa hakua

Palvelu

  • 2D 1
  • Digital Link 1
  • GDSN 1
  • GS1 8
  • GS1-standardit 9
  • GTIN 6
  • Synkka 1
  • Tunnisteet ja viivakoodit 3
  • Viivakoodi 2
  • Vanhimmat ensin
  • Uusimmat ensin
1

Tuotetiedot vahvistavat arvotekijöihin perustuvaa ostamista

Kuluttajien kiinnostus ympäristöä, terveyttä, ruokavaliota ja muita arvotekijöitä kohtaan ovat kasvussa. Tämä on ohjannut kertomaan tuotteista myös sellaisia ominaisuuksia, joilla on pystytty kohdistamaan tuotteita paremmin oikeille kohderyhmille.

Blogi
1.9.2021
2

Miksi, oi miksi kassa ei lue viivakoodia?

Mistä johtuu, että kassalla ei saada luettua viivakoodia ja tunnistettua tuotetta? Syyt voidaan jakaa kahteen eri osa-alueeseen, itse viivakoodissa oleviin ongelmiin tai koodin tunnistamisen ongelmiin.

Blogi
3.9.2021
3

Yhteiseen pöytään - GS1 Finland valmistelee laajaa ruokajärjestelmän digitalisaatiohanketta

GS1 Finland on työstänyt viime kuukausien aikana ruoan arvoketjun voimat yhteen kokoavaa hankekokonaisuutta tavoitteena yhdistää digitalisoituvan ruokajärjestelmän kehittämiseksi käynnistetyt erilliset tutkimus- ja kehityshankkeet yhdeksi kehityskokonaisuudeksi.

Blogi
15.9.2021
4

Carrefour tehostanut toimitusketjun prosesseja GDSN-verkoston avulla

Ranskalaisen vähittäiskauppaketju Carrefour ja GS1 France tutkivat, mitä hyötyjä Carrefour on saavuttanut GS1:n GDSN-verkoston (Global Data Synchronisation Network) käytöstä 15-vuoden ajalta.

Blogi
4.10.2021
5

Vaivattomasti verkosta

Verkko-ostamisen kasvu jatkuu. Esimerkiksi Postin Suuresta verkkokauppatutkimuksesta ilmenee, että 30 prosenttia suomalaisista on lisännyt ostoksia verkosta tämän vuoden ensimmäisen puoliskon aikana.

Blogi
15.10.2021
6

Miksi keltaisella rahalla saa enemmän kuin punaisella?

Standardit, kuten valuutat ja GS1-standardikokonaisuus, ovat eri toimijoiden välisiä sopimuksia, joilla helpotetaan kaupan käyntiä, yhteisen ymmärryksen rakentamista ja tiedonkulkua toimijalta toiselle.

Blogi
20.10.2021
7

Maailma viivakoodeilla ja ilman

Mitä oli ennen viivakoodeja?

Blogi
21.10.2021
8

Koronavirus kiihdytti elintarvikkeiden verkkokaupan kasvua - ja tarvetta saada laadukasta dataa

Koronavirus pakotti suuret kuluttajamassat siirtymään pikaisesti digitaalisten palveluiden käyttäjiksi ja mullisti muun muassa elintarvikkeiden verkkokaupan.

Blogi
8.11.2021
9

Standardeihin luottavilla toimialoilla ja yrityksillä parempi kilpailukyky

Standardien sisältöön vaikuttaminen parantaa koko toimialan kilpailukykyä kirittäen yrityksiä käyttämään resurssejaan tehokkaammin, kun koko toimialan tuottavuus- ja laatutasot nousevat.

Blogi
18.11.2021
10

Ei kuluttajaa kiinnosta (koodin vaihto)

Kun tuotteen yksilöivä GTIN-koodi vaihdetaan, se pakottaa päivittämään tiedot kaikkialle. Näin kuluttajalle on tarjolla tieto juuri siitä tuotteesta, jota hän on ostamassa.

Blogi
30.11.2021
11

Tuotteiden jäljitettävyys keskiössä METRO GROUPIN vastuullisuudessa

METRO-kauppaketju on useiden vuosien ajan käyttänyt GS1:n avoimia standardeja toimitusketjun hallinnassa ja yritysten välisen jäljitettävyyden takaamisessa.

Blogi
30.11.2021
12

GS1 Digital Link – mistä on kysymys ja miten se vaikuttaa liiketoimintaan?

GS1 Digital Link tarjoaa digitaalisen väylän ja keinon systemaattiseen kuluttajaymmärryksen rakentamiseen yhdistämällä fyysisen tuotteen verkossa olevaan tuotetietoon. Tämä mahdollistaa kuluttajakommunikoinnin entistä tehokkaammalla tavalla sekä antaa myös kuluttajille väylän kommunikoida tuotteiden...

Blogi
1.2.2022
Näytetään tulokset 1 - 12

GS1 FINLAND OY

Firdonkatu 2 T 108,
00520 Helsinki

Asiakaspalvelu

Soita +358 75 756 3500
Asiakaspalvelu (ma-pe 10-14)
Avaa sähköposti asiakaspalvelu@gs1.fi

Sosiaalisen median linkin

  • LinkedIn Avautuu uudessa ikkunassa
  • Facebook Avautuu uudessa ikkunassa
  • Twitter Avautuu uudessa ikkunassa
  • Youtube Channel Avautuu uudessa ikkunassa

Footer navigation

  • Etusivu
  • Palvelumme
    • Yritystunnisteet ja viivakoodit
    • GS1 Rekisteri
    • Synkka
    • Golli
    • Koulutukset
    • GS1-standardit
    • Palveluiden hinnat
    • Rekisterihaku
    • Tuotetietojen terveystarkastus
  • Referenssit ja toimialat
    • Kauppa ja tavarantoimittajat
    • Kiinteistö- ja rakennusala
    • Terveydenhuolto
    • Logistiikka
    • Referenssit
  • Asiakastuki
    • Yritystunniste ja viivakoodi -ohjeet
    • GS1 Rekisteri -ohjeet
    • Synkka-ohjeet
    • Golli-ohjeet
  • GS1 Finland
    • Ajankohtaista
    • Rekrytointi
    • Henkilöstö
    • Ota yhteyttä
    • Mukaan GS1-kehittämiseen
  • Tietosuojaseloste
  • Evästekäytäntö
  • Tilaa uutiskirjeemme
  • Kirjaudu palveluihin

GS1 is a registered trademark of GS1 AISBL. All contents copyright © GS1 AISBL 2020.

GS1 etusivu