Hyppää pääsisältöön
GS1 etusivu
The Global Language of Business
Vaihda kieltä, valittu kieli: Suomeksi
  • In English
  • In Finnish
  • Verkkokauppa
  • Kirjautuminen
  • Hae

Päänavigointi

  • Etusivu
  • Palvelumme Open mobile submenu. Open submenu

    Palvelumme

    Close mobile submenu. Close submenu
    • GS1-yritystunniste ja viivakoodit
    • Synkka
    • Golli
    • Koulutukset
    • Tuotetietojen terveystarkastus
    • GS1 Rekisteri
    • Rekisterihaku
    • GS1-standardit
    • Palveluiden hinnat
    • Usein kysyttyä
  • Referenssit ja toimialat Open mobile submenu. Open submenu

    Referenssit ja toimialat

    Close mobile submenu. Close submenu
    • Kauppa ja tavarantoimittajat
    • Kiinteistö- ja rakennusala
    • Terveydenhuolto
    • Logistiikka
  • Asiakastuki Open mobile submenu. Open submenu

    Asiakastuki

    Close mobile submenu. Close submenu
    • GS1-yritystunniste- ja viivakoodi-ohjeet
    • GS1 Rekisteri -ohjeet
    • Synkka-ohjeet
    • Golli-ohjeet
  • GS1 Finland Open mobile submenu. Open submenu

    GS1 Finland

    Close mobile submenu. Close submenu
    • Ajankohtaista
    • Ota yhteyttä
    • Kehitys
    • Rekrytointi
    • Henkilöstö
Vaihda kieltä, valittu kieli: Suomeksi
  • In English
  • In Finnish

Haku “”

Tulokset ohjeistaTulokset kaikista sisällöstä
Rajaa tarkemmin 28 tulosta

Rajaa hakua

Rajaa tarkemmin 28 tulosta

Rajaa hakua

Palvelu

  • 2D 1
  • Enari 1
  • GLN 1
  • Golli 2
  • GS1 8
  • GS1 Rekisteri 2
  • GS1-standardit 16
  • GTIN 7
  • Synkka 6
  • Tunnisteet ja viivakoodit 4
  • Tuotetiedot verkkokaupoissa 8
  • Tuotetieto 1
  • Viivakoodi 2
  • Yritystunniste 1
  • Vanhimmat ensin
  • Uusimmat ensin
1

Tuotteen myynti verkkokaupoissa: Markkinointiteksti

Verkkokaupat hyödyntävät Synkassa annettuja tuotetietoja omilla verkkokauppa-alustoillaan. Kun tuotetta ei ole fyysisesti kuluttajan nähtävillä ja tutkittavana, tehdään ostopäätökset tuotteista annettujen tietojen perusteella. Tuotteen kuvaus ja markkinointi täytyy verkkokaupassa tehdä kuvin ja...

Uutinen
2.11.2020
2

GS1:n asiakkailla on ovi auki Amazoniin

Vuosien huhupuheiden jälkeen maailman suurimpiin verkkokauppoihin kuuluva Amazon on virallisesti vahvistanut avaavansa oman kauppapaikkansa Ruotsiin. Tämä tuo Amazonin lähemmäs suomalaisia yrityksiä, joista monissa pohditaankin nyt tuotteiden myynnin laajentamista tähän kanavaan. Amazonin...

Uutinen
2.11.2020
3

Synkka-tuotetietopalvelua on kehitetty media-aineistojen lisäämisen osalta

Olemme päivittäneet Synkka tuotetietopalveluamme media-aineistojen lisäämisen osalta. Suurimpana uudistuksena on se, että jatkossa aineistoja voidaan lisätä ja hallinnoida helposti myös tuotetietojen hallinnan näkymässä. Lisäksi uudistus mahdollistaa mobiilioptimoitujen tuotekuvien (MHRI, Mobile...

Uutinen
2.11.2020
4

GS1:n verkkosivut ovat uudistuneet

GS1 Finland Oy:n verkkosivut ovat uudistuneet

Uutinen
16.11.2020
5

Tuotteiden digitaalisen identiteetin varmistaminen GS1-standardeilla

Maailmassa on vuonna 2020 yli kolme miljardia älypuhelimen käyttäjää ja luku vain jatkaa kasvuaan. Älypuhelimia käytetään yhä enemmän ostosten tekemiseen ja tuotteisiin liittyvän tiedon tutkimiseen. Valtaosa nykypäivän kuluttajista hakee verkosta tietoa tuotteista ennen ostopaikan valintaa ja...

Uutinen
18.11.2020
6

Google korostaa GTIN-koodien tärkeyttä parempien tuotetietojen tarjoamiseksi

Uniikit ja tarkat tuotetiedot tukevat valmistajia ja jälleenmyyjiä sekä heidän tuotemerkkejään, kirjoittaa Google Shoppingin tuotetietopäällikkö Randy Rockinson blogissaan.

Uutinen
18.3.2021
7

Maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju etenee

Suomen päivittäistavarakauppa ja elintarviketeollisuus sitoutuivat lokakuussa 2020 yhteiseen kehittämiseen visionaan maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju vuonna 2025.

Uutinen
20.3.2021
8

Älykkäämmät viivakoodit kuluttajakokemuksen vauhdittajana

Tuotteisiin liittyvän tiedon määrä kaupankäynnissä on kasvanut merkittävästi ja kaikki merkit viittaavat siihen, että jatkossa tietomäärä kasvaa kasvamistaan. Myös kuluttajat kaipaavat läpinäkyvyyttä tuotteiden valmistuksesta läpi toimitusketjun aina kierrätykseen saakka. Tietojen välityksessä GS1:n...

Uutinen
3.5.2021
9

Muutoksia Venäjän ja Euraasian talousalueen viennin GTIN- ja GLN-vaatimuksiin

Venäjän ja Euraasian talousalueen viennin GTIN- ja GLN-vaatimusten ilmoittamiseen tulee muutoksia 1.7.2021 alkaen. Tällä hetkellä on menossa kesäkuun 2021 loppuun asti jatkuva siirtymäaika, jonka aikana GLN- ja GTIN-numeroiden ilmoittaminen on vielä valinnaista.

Uutinen
5.5.2021
10

Pakkaushierarkia on tuotetietojen runko

Synkassa pakkaushierarkia koostuu kolmesta eri tasosta, jotka ovat vähittäistuote, kuljetuspakkaus ja lava.
Pakkaushierarkia antaa tuotetiedoille rungon ja rakenteen. Näin tietojen vastaanottajat löytävät oikeat tiedot oikeasta paikasta, ja eri pakkausten sisältö ymmärretään varmasti oikein.

Uutinen
3.6.2021
11

Digitaalisten teknologioiden käyttöönotto ja trendit

Vuonna 2020 maailma koki digitaalisessa transformaatiossa useiden vuosien harppauksen jo ensimmäisten koronapandemian kuukausien aikana. Se loi merkittäviä muutoksia digitaalisten teknologioiden käyttöönottoon ja saman odotetaan jatkuvan voimakkaana myös pandemian jälkeen.

Uutinen
11.6.2021
12

Tyhmä koodi vai avain tiedon valtakuntaan?

GS1:n Mirva Alatyppö kertoo blogissaan taustoja meille kaikille tutuista viivakoodeista, mutta tiedämmekö oikeasti mitä niiden takana on.

Uutinen
29.6.2021
13

Tuotetiedot verkkokaupoissa osa 6: Ainesosat ja ravitsemukselliset tiedot

Verkkokaupat hyödyntävät Synkassa annettuja tuotetietoja omilla sivustoillaan. Kun tuotetta ei ole fyysisesti kuluttajan nähtävillä ja tutkittavana, tehdään ostopäätökset tuotteista annettujen tietojen perusteella. Verkossa tuotetietojen merkitys korostuu, kun tuotetta ei näe. Tuotteen kuvaus ja...

Uutinen
30.6.2021
14

Tuotetiedot verkkokaupoissa osa 5: Kuluttajaohjeet

Verkkokaupat hyödyntävät Synkassa annettuja tuotetietoja omilla sivustoillaan. Kun tuotetta ei ole fyysisesti kuluttajan nähtävillä ja tutkittavana, tehdään ostopäätökset tuotteista annettujen tietojen perusteella. Verkossa tuotetietojen merkitys korostuu, kun tuotetta ei näe. Tuotteen kuvaus ja...

Uutinen
30.6.2021
15

Tuotetiedot verkkokaupoissa osa 1: Markkinointiteksti

Verkkokaupat hyödyntävät Synkassa annettuja tuotetietoja omilla sivustoillaan. Kun tuotetta ei ole fyysisesti kuluttajan nähtävillä ja tutkittavana, tehdään ostopäätökset tuotteista annettujen tietojen perusteella. Verkossa tuotetietojen merkitys korostuu, kun tuotetta ei näe. Tuotteen kuvaus ja...

Uutinen
30.6.2021
16

Tuotetiedot verkkokaupoissa osa 3: Yhteystiedot kuluttajalle

Verkkokaupat hyödyntävät Synkassa annettuja tuotetietoja omilla sivustoillaan. Kun tuotetta ei ole fyysisesti kuluttajan nähtävillä ja tutkittavana, tehdään ostopäätökset tuotteista annettujen tietojen perusteella. Verkossa tuotetietojen merkitys korostuu, kun tuotetta ei näe. Tuotteen kuvaus ja...

Uutinen
30.6.2021
17

Tuotetiedot verkkokaupoissa osa 4: Ravitsemus- ja terveysväitteet

Verkkokaupat hyödyntävät Synkassa annettuja tuotetietoja omilla sivustoillaan. Kun tuotetta ei ole fyysisesti kuluttajan nähtävillä ja tutkittavana, tehdään ostopäätökset tuotteista annettujen tietojen perusteella. Verkossa tuotetietojen merkitys korostuu, kun tuotetta ei näe. Tuotteen kuvaus ja...

Uutinen
30.6.2021
18

Tuotetiedot verkkokaupoissa osa 2: Tuotekuvat

Verkkokaupat hyödyntävät Synkassa annettuja tuotetietoja omilla sivustoillaan. Kun tuotetta ei ole fyysisesti kuluttajan nähtävillä ja tutkittavana, tehdään ostopäätökset tuotteista annettujen tietojen perusteella. Verkossa tuotetietojen merkitys korostuu, kun tuotetta ei näe. Tuotteen kuvaus ja...

Uutinen
30.6.2021
19

GS1 mukaan tukemaan digitaalisten standardien hankkeita Kansainväliseen Kauppakamariin

GS1 Global mukaan edistämään digitaalisia kauppaympäristöhankkeita ja niiden standardointia

Uutinen
12.10.2021
20

GS1:n tuoterekisterissä globaalisti yli 150 miljoonaa tuotenimikettä

Kun kaikki fyysiset tuotteet tunnistetaan yksilöllisesti viivakoodinumerolla, ovat ne yhtä hyvin edustettuina niin digitaalisessa maailmassa kuin fyysisessä maailmassa.

Uutinen
23.11.2021
21

GS1-standardit lisäävät toimitusketjun yhteensopivuutta - kalapilotti Yhdysvalloissa

Yhdysvalloissa tänä vuonna tehdyn kala- ja äyriäisteollisuuden jäljitettävyyttä koskevan pilottitutkimuksen mukaan standardit ovat välttämättömiä.

Uutinen
2.12.2021
22

Kuluttajilla helppo pääsy mobiilisovelluksella tuotetietoihin Intiassa

Smart Consumer -mobiilisovellus Intiassa auttaa tuotteiden valmistajia saamaan suoran yhteyden kuluttajiin.

Uutinen
7.12.2021
23

GS1:n kansainvälinen vuosikertomus 2020-2021 julkistettu

Tutustu GS1:n kansainväliseen vuosikertomukseen

Uutinen
8.12.2021
24

GS1:n kansainvälinen eLearning -koulutus palkittiin

GS1 liittyi palkittujen kansainvälisesti tunnustettujen brändien, kuten Google Cloudin, Johnson & Johnsonin, Taco Bellin ja McKinsey & Companyn joukkoon eLearning -koulutusohjelmalla

Uutinen
15.12.2021
25

GS1-standardit helpottavat vientiä ja tuontia

GS1-standardit ovat maailman laajimmin käytettyjä standardeja ja niiden avulla on mahdollista jakaa luotettavaa tuotetietoa siitä, mistä tuote tulee, mitä se sisältää ja miten tuote on liikkunut toimitusketjussa.

Uutinen
21.12.2021
26

Visiona Maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju 2025

Päivittäistavarakauppa ja elintarvikeyritykset sitoutuvat yhteiseen kehittämiseen Suomen päivittäistavarakauppa ja elintarviketeollisuus ovat sitoutuneet koko toimialaa koskevaan yhteiseen kehittämiseen visiona Maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju 2025.

Uutinen
12.1.2022
27

Poikkeavien pakkausmerkintöjen ilmoittaminen Synkka-tuotetietopalvelussa

Ruokavirasto on myöntänyt helpotuksia elintarvikkeiden pakkausmerkintöihin Ukrainan sodan aikana. Tieto todellisista raaka-aineista tulee kuitenkin saattaa kuluttajan nähtäville ostopaikoissa. Synkka-tuotetietopalvelun välityksellä poikkeukselliset tiedot välitetään erityisesti verkkokauppoihin.

Uutinen
5.4.2022
28

Zhejiangin provinssi Kiinassa kohti kokonaisvaltaista 2D-viivakoodien käyttöönottoa

Vuoden 2023 lopussa 80% Zheijiangin provinssin elintarvikeyrityksistä hyödyntää 2D-viivakoodeja kaikissa tuotteissaan. 

Uutinen
31.5.2022
Näytetään tulokset 1 - 28

GS1 FINLAND OY

Firdonkatu 2 T 108,
00520 Helsinki

Asiakaspalvelu

Soita +358 75 756 3500
Asiakaspalvelu (ma-pe 10-14)
Avaa sähköposti asiakaspalvelu@gs1.fi

Sosiaalisen median linkin

  • LinkedIn Avautuu uudessa ikkunassa
  • Facebook Avautuu uudessa ikkunassa
  • Twitter Avautuu uudessa ikkunassa
  • Youtube Channel Avautuu uudessa ikkunassa

Footer navigation

  • Etusivu
  • Palvelumme
  • Referenssit ja toimialat
    • Kauppa ja tavarantoimittajat
    • Kiinteistö- ja rakennusala
    • Terveydenhuolto
    • Logistiikka
  • Asiakastuki
    • GS1-yritystunniste- ja viivakoodi-ohjeet
    • GS1 Rekisteri -ohjeet
    • Synkka-ohjeet
    • Golli-ohjeet
  • GS1 Finland
    • Ajankohtaista
    • Ota yhteyttä
    • Kehitys
    • Rekrytointi
    • Henkilöstö
  • Tietosuojaseloste
  • Evästekäytäntö
  • Tilaa uutiskirjeemme
  • Kirjaudu palveluihin

GS1 is a registered trademark of GS1 AISBL. All contents copyright © GS1 AISBL 2020.

GS1 etusivu