Yhteinen tietomalli -hankkeeseen kuuluvan kokonaisuuden tavoitteena oli määritellä tarkempi tietomalli erätietojen tuotemerkitsemiseen ja tiedonvälitykseen ruoan arvoketjussa. Uuden toimintamallin ytimessä ovat älykkäämmät 2D-viivakoodit, jotka mahdollistavat myös laajemman kuluttaja–tuottaja...
Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin palveluidemme käytöstä ja niiden hyödyistä jokapäiväisessä työssä.
Kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään, turvallisuuteen sekä yritysten vastuullisuuteen kasvaa jatkuvasti. Tuotetietojen läpinäkyvyys koko toimitusketjussa edistää vastuullista toimintaa.
Verkon kauppapaikat tarjoavat suomalaisille yrityksille uuden kanavan myytiin ja kansainvälistymiseen. Tällä hetkellä 61 prosenttia globaalista B2C-verkkokaupasta tapahtuu verkon kauppapaikoissa ja niissä myynti kasvaa nopeammin kuin muiden online-kanavien tai kivijalkamyymälöiden. Olemme tukemassa...
Ruokaketjun digitalisoinnilla haetaan kilpailukykyä ja miljardiluokan vienninlisäystä