Tällä hetkellä 61 prosenttia globaalista B2C-verkkokaupasta tapahtuu verkon kauppapaikoissa. Kauppapaikkoja myynti kasvaa nopeammin kuin muiden online-kanavien tai kivijalkamyymälöiden. Ne tarjoavat yrityksille uuden kanavan myytiin ja kansainvälistymiseen. Olemme tukemassa tätä kehitystä GS1...
GS1 Finland ja GS1:n globaali organisaatio julkaisevat raportteja sekä selvityksiä eri toimialoilta ja GS1-standardien käytöstä.
Verkkokaupoissa tehdään koko ajan enemmän ostoksia, jolloin tuotteesta esitettyjen tietojen merkitys kasvaa. Kuluttajat vertailevat tuotteita ja tekevät ostopäätöksiä esitettyjen tuotetietojen perusteella.
Laadukkaat tuotetiedot ja -kuvat edistävät tuotteiden myyntiä. Ajantasaiset ja kattavat tiedot ovat olennaisia yrityksesi asiakkaille ja lisäksi ne tuovat näkyvyyttä ja helpottavat kuluttajien ostopäätöksiä verkkokaupassa. Tiedätkö sinä, missä kunnossa yrityksesi tuotetiedot ovat?
Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri – tiedot yhdellä kirjauksella useaan järjestelmään
Suomen päivittäistavarakauppa ja elintarviketeollisuus ovat sitoutuneet koko toimialaa koskevaan yhteiseen kehittämiseen visiona Maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju 2025.
Järjestämme asiakkaillemme ja muille sidosryhmille tapahtumia sekä koulutuksia. Koulutukset voivat olla yleisiä tai yksittäisiä asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöityjä täsmäkoulutuksia.
Tilaa palvelun käyttöönottokoulutus, syvennä osaamistasi webinaarissa tai verkostoidu alan ammattilaisten kanssa suosituissa tapahtumissamme. Tarjoamme myös yrityskohtaisesti räätälöityjä koulutuksia. Kysy näistä lisää kouluttajiltamme!