Mies skannaa koodin puhelimellaan

Maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju -artikkelit

Löydä etsimäsi

Miltä viivakoodien tulevaisuus näyttää? Voidaanko yhdellä ainoalla koodilla palvella tulevaisuudessa niin kaupan arvoketjua kuin myös kuluttajia? Olemme koonneet mielenkiintoisia artikkeleita teemaan liittyen ja pääset lukemaan tekstit alla olevien linkkin kautta.

Viivakoodin (r)evoluutio

Paljon on muuttunut sen jälkeen, kun viivakoodi otettiin käyttöön 50 vuotta sitten, mutta siitä huolimatta pakkauksessa olevia viivakoodeja ja symboleja käytetään edelleen, koska niistä on hyötyä sekä valmistajille että asiakkaille. Viivakoodeja kehitetään jatkuvasti tulevaisuuden tarpeiden mukaisesti.

2d-barcode-organic_fruit

2d-viivakoodien pilottihankkeet eri puolilta maailmaa

2d-viivakoodin käyttöönottoa on pilotoitu eri puolilla maailmaa ja tulokset ovat erittäin lupaavia. Katso kooste eri hankkeista.

Kuva-mobiiliskannaus-kaupassa

Älykkäämmät viivakoodit kuluttajakokemuksen vauhdittajana

Tuotteisiin liittyvän tiedon määrä kaupankäynnissä on kasvanut merkittävästi ja kaikki merkit viittaavat siihen, että jatkossa tietomäärä kasvaa kasvamistaan. Vaatimuksia ja tarpeita kaikelle lisätiedolle tulee monesta eri suunnasta.

Kuva Kimmo kasvot2

Palaa Maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju -hankkeen pääsivulle