Graafi GS1 symboliseinä

Synkka-tuotetietopalvelun käyttöönotto

Synkkaa voidaan käyttää joko selainkäyttöliittymän kautta tai järjestelmäintegraation avulla. Valinta näiden välillä riippuu mm. yrityksen tietomääristä ja käytössä olevista järjestelmistä. Olemme koonneet tälle sivulle palvelun käyttöönottoon liittyviä asioita.

Synkka-palvelun käyttöönotto on helppoa

  • Valitse yrityksellesi sopiva käyttötapa: käyttöliittymä tai integraatio.
  • Tilaa Synkka-tuotetietopalvelu verkkokaupastamme. Ainoa etukäteisvaatimus on, että yritykselläsi on voimassa oleva GS1-yritystunniste.
  • Saat tunnukset Synkka-palveluun ja voit aloittaa tuotetietojen ja -kuvien hallinnoinnin käyttöliittymän kautta tai integraation suunnittelun.

 

Käyttöliittymä

Käyttöliittymä on hyvä vaihtoehto, kun tuotteita on kohtuullinen määrä. Tuotetiedot ja kuvat tallennetaan manuaalisesti Synkan käyttöliittymään. Tarjoamme tallentamiseen ohjeistuksen sekä tarvittaessa asiakaspalvelun tuen. Meiltä voit myös tilata yrityskohtaisen käyttöönottokoulutuksen, joka helpottaa ja nopeuttaa tallennustyön aloitusta.

Tuotetietojen tallennuksen voi myös ulkoistaa ns. tallennuspalveluyritykselle. Suosittelemme käyttämään osaavia Synkka-kumppaneitamme.

     

    Integraatio

    Mikäli yrityksen tietomäärät ovat suuret, integraatio on paras ratkaisu tuotetietojen ja -kuvien hallintaan. Integroimalla Synkka-palvelun olemassa oleviin järjestelmiin (esim. ERP, PIM, CMS, graafinen tuotanto) varmistetaan, että tuotetiedot ja niihin linkittyvät aineistot ovat aina oikeat ja ajantasaiset. 
     
    Tietojen vastaanottajat voivat noutaa tuotetiedot ja muut aineistot suoraan omaan taustajärjestelmäänsä integraation avulla ilman manuaalisia työvaiheita. Integraation voi toteuttaa myös kumppaniyrityksen kautta.