Webinaari

Webinaaritallenne: Uusia mahdollisuuksia kuluttajakommunikaatioon

Webinaari: Kuluttajakommunikaatioon uusia mahdollisuuksia 2D-viivakoodin ja GS1 Digital Linkin yhdistelmällä

Katso webinaaritallenne

This content is only visible when the visitor has consented to marketing cookies.
Please accept marketing-cookies to watch this video.
Webinaari: Kuluttajakommunikaatioon uusia mahdollisuuksia 2D-viivakoodilla ja GS1 Digital Linkillä

Erityisesti kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään ja vastuullisuuteen on kasvanut viime vuosina merkittävästi. Nykyiset EAN-viivakoodit ovat palvelleet kaupankäyntiä menestyksekkäästi jo usean vuosikymmenen ajan, mutta enää EAN-viivakoodin sisältämä pelkkä tuotekoodi ei riitä vastaamaan uusiin tietotarpeisiin. Tähän kasvavaan tiedontarpeeseen älykkäämmät 2D-viivakoodit tuovat ratkaisun. 

Perjantaina 17.6. klo 9-9.45 järjestettävässä webinaarissamme Development Manager Kimmo Keravuori kertoi, mitä uusia mahdollisuuksia uudet älykkäämmät, maailmanlaajuiset viivakoodit tarjoavat muun muassa markkinoinnin ja viestinnän ihmisille kuluttajaviestintään.

  • yhdellä merkinnällä monia erilaisia sisältöjä
  • personoituja sisältöjä
  • lisää kuluttajaymmärrystä

Tapahtuman tiedot

Päivämäärä
17.6.2022
Sijainti

Webinaaritallenne
Suomi

Hinta
Ilmainen