Kuva-asiakaspalvelu-Anniina

GS1 Palvelutuki

Palvelutukemme auttaa GS1:n palveluiden käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja teknisissä tukiasioissa.

Ota yhteyttä GS1 Palvelutukeen

Sähköposti asiakaspalvelu@gs1.fi

 

Puhelinpalvelumme on avoinna ma–pe klo 10–14

Puhelin 060 004 299

(1,90 €/min + pvm/mpm, jonotus maksutonta)

 

Laskutus- ja sopimusasioissa sekä palveluiden ostamiseen liittyvissä kysymyksissä ota yhteyttä GS1 Asiakaspalveluun.

OmaGS1

GS1:n asiakkuudenhallinnan portaalissa voit:

  • siirtyä suoraan Synkkaan ja GS1 Rekisteriin ilman erillistä kirjautumista
  • hallinnoida omia GS1-palveluiden käyttäjiä, käyttöoikeuksia ja yhteyshenkilöitä
  • ylläpitää yrityksesi yhteys- ja laskutustietoja
  • jättää tukipyyntöjä palvelutukeemme sekä tarkastella niiden ratkaisuja
  • ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

GS1 Etätuki

Haluatko, että autamme sinua TeamViewerin kautta?

Palveluiden siirto

Kun yrityksesi liiketoiminta siirtyy toiselle yritykselle, lataa ja täytä GS1:n palveluiden siirtolomake.

Palveluiden irtisanominen

Mikäli et tarvitse enää GS1:n palvelua, lataa ja täytä palveluiden irtisanomislomake.