2D viivakoodi

GS1 2D-koodi – Uuden sukupolven viivakoodi

GS1 2D-koodi avaa uusia mahdollisuuksia kuluttajaviestintään. Samalla se auttaa kehittämään tuotteiden turvallisuutta, prosessien tehokkuutta ja toimitusketjun hallintaa. Se on jopa askel kohti toimitusketjun yhteentoimivaa jäljitettävyyttä.

GS1 2D-koodi päivittäistavarakaupassa

GS1 2D-koodi tuotemerkin omistajalle
Nainen skannaa älypuhelimellaan pesuainepakkauksen koodia

GS1 2D-koodi tuotemerkin omistajalle

GS1 2D-koodi auttaa tehostamaan tuotemerkkisi viestintää kuluttajille. Lisäksi se mahdollistaa tuotteeseesi liittyvän tiedon siirtämisen tehokkaasti...

GS1 2D-koodi vähittäiskauppiaalle
Nainen skannaa varastossa laatikon koodin

GS1 2D-koodi vähittäiskauppiaalle

GS1 2D-koodi tuo prosesseihisi tarkempaa tietoa tuotteesta, mikä auttaa tehostamaan toimintaasi entisestään.

Hyvä tietää GS1 2D-koodista

Kysymyksiä ja vastauksia GS1 2D-koodista
Matkapuhelimen selailu vaateliikkeessä

Kysymyksiä ja vastauksia GS1 2D-koodista

Mikä on GS1 2D-koodi?
GS1 2D-koodi on tuotteessa tai pakkauksessa oleva kaksiulotteinen viivakoodi, esimerkiksi QR-koodi, joka sisältää enemmän tietoa...

Mitä GS1 2D-koodin käyttöönotto maksaa?
GS1 2D-koodi purkin kyljessä
Blogi

Mitä GS1 2D-koodin käyttöönotto maksaa?

GS1 2D-koodi tarjoaa tuotteita valmistaville yrityksille keinon siirtyä kohti entistä tehokkaampaa kuluttajaviestintää ja läpinäkyvämpää kaupankäyntiä...

Nyt on aika lähteä pilotoimaan GS1 2D-koodia – huomioi nämä asiat
Poika skannaa tuoremehupullon 2D-koodia matkapuhelimellaan
Blogi

Nyt on aika lähteä pilotoimaan GS1 2D-koodia – huomioi nämä asiat

QR-koodien hyödyntäminen kuluttajatuotteiden markkinoinnissa on tehokas keino syventää asiakasdialogia ja kasvattaa myyntiä. Mutta miksi et samalla...

Matkapuhelin kädessä ja punaista dataverkkoa

Opas: GS1 2D-koodin hyödyntäminen kuluttajaviestinnässä

GS1 2D-koodin kuluttajaviestinnän käyttöopas kertoo, miten yritykset voivat edetä GS1 2D-koodin hyödyntämisessä.

Opas: 2D-viivakoodien hyödyntäminen

Tässä oppaassa kuvataan 2D-viivakoodien mahdollisuuksia ruoan arvoketjun eri käyttötapauksissa. Oppaan avulla yritykset voivat arvioida omia muutostarpeitaan ja käyttöönoton kapeikkoja uusiin viivakoodeihin siirtymisen osalta.

Opas: Tekniset vaatimukset 2D-viivakoodien käyttöönotolle

Tässä oppaassa kuvataan kaksi erilaista maailmalla yleisesti käytettyä 2D-viivakoodia, QR-koodi ja GS1 Data-Matrix, jotka soveltuvat tunnistettujen käyttötapausten toteutukseen, ja jotka ovat yhteensopivia GS1-standardien kanssa.

Katso webinaaritallenne

Aamukahvit: GS1 2D-koodi
Kimmon aamukahvit
Webinaari
14.6.2023

Aamukahvit: GS1 2D-koodi

GS1 Aamukahvit Livessä 14.6. kerrottiin, miten GS1 2D-koodi yhdistää kaksi kaikkien aikojen suurinta keksintöä – internetin ja viivakoodin. GS1:n...
Vaikuttavaa kuluttajaviestintää 2D-viivakoodin avulla
vaikuttavaa kuluttajaviesttintää 2D-viivakloodien avulla webinaari
Webinaari
8.9.2022

Vaikuttavaa kuluttajaviestintää 2D-viivakoodin avulla

Torstaina 8.9.2022 järjestetyn webinaarimme aiheena oli, miten 2D-viivakoodien avulla voi tehdä vaikuttavaa kuluttajaviestintää. GS1:n 2D...
2D-viivakoodit luomassa uusia mahdollisuuksia
kuluttajaviestinnän uudet mahdollisuudet ja 2d-viivakoodit
Webinaari
18.5.2022

2D-viivakoodit luomassa uusia mahdollisuuksia

Erityisesti kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään ja vastuullisuuteen on kasvanut viime vuosina merkittävästi. Nykyiset EAN-viivakoodit ovat...
Viivakoodin skannaus ennen ja nyt

Julkilausuma GS1 2D-koodin puolesta

Yritysjohtajat maailman johtavista kuluttajakaupan yrityksistä kannustavat alaa ottamaan uuden sukupolven viivakoodit käyttöön.

Tavoitteena on, että vuoden 2027 loppuun mennessä GS1 2D-koodit ovat laajalti käytössä.

GS1 2D-koodien käyttöönotto etenee maailmanlaajuisesti

Kesko tähtää GS1 2D-koodeilla kattavampaan asiakasviestintään – “Helposti saatavilla olevalla tiedolla on aidosti merkittävä lisäarvo kuluttajalle”
Tuuli Luoma, Kesko
Uutinen

Kesko tähtää GS1 2D-koodeilla kattavampaan asiakasviestintään – “Helposti saatavilla olevalla tiedolla on aidosti merkittävä lisäarvo kuluttajalle”

Tiedäthän tunteen, kun tihrustat pakkausselosteen pienestä printistä tietoa siitä, kuinka ostamasi elintarvike on tarkoitus valmistaa. Muistat...

Isossa-Britanniassa pilotoidaan GS1 2D-koodin kuluttajaviestinnän toteutuksia
Little Bobby Jebb
Uutinen

Isossa-Britanniassa pilotoidaan GS1 2D-koodin kuluttajaviestinnän toteutuksia

GS1 UK on aloittanut asiakasyritystensä kanssa pilottiohjelman GS1 2D-koodien käytöstä. Piloteissa osoitetaan ja testataan koodin mahdollisuuksia...

Menyn pilotti: GS1 2D-koodin avulla vähemmän ruokahävikkiä
Nainen skannaa älypuhelimellaan tuotepaketin koodin
Blogi

Menyn pilotti: GS1 2D-koodin avulla vähemmän ruokahävikkiä

Norjassa on saatu myönteisiä tuloksia ruokahävikin vähentämisessä GS1 2D-koodin avulla. Menyn päivittäistavaraketjun kokeilussa ruokahävikki pieneni...

Lue lisää uutisia ja blogikirjoituksia GS1 2D-koodista

Haluatko tietää lisää GS1 2D-koodista? Ota yhteyttä.

Riku Kautto, GS1

Riku Kautto

Sales Manager