Etusivu

GS1 Finland Oy on puolueeton ja voittoa tavoittelematon organisaatio, joka kehittää ja hallinnoi maailman käytetyimpiä tuotetietojen sekä yksilöinnin standardeja, joista tunnetuin on EAN-viivakoodi.

Ratkaisumme auttavat yritystäsi kasvamaan ja menestymään 

Mies ja nainen kaupassa skaavat tuotetietoja

GS1 on jokaisen tavarantoimittajan ja kaupan alan yrityksen tärkein kumppani, joka tarjoaa kaikki tarvittavat palvelut kaupankäynnin tarpeisiin. GS1...

Rakennusala miehet rakennuspiirrosten parisssa

Yhteinen tuotteiden yksilöinti ja sähköinen tiedonvaihto kiinteistö- ja rakentamisalan toimijoiden välillä nopeuttaa merkittävästi prosesseja...

Terveydenhuolto mies apteekissa läppärillä

Terveydenhuollossa GS1-standardit lisäävät potilasturvallisuutta, parantavat toimitusketjujen tehokkuutta sekä helpottavat lääkkeiden ja...

Asiakkaamme kertovat

Synkka asiakastarina: Finnair Kitchen

Finnair Kitchen on tyytyväinen Synkkaan – virheetön tuotetieto on tärkeää lentoateriapalveluissa 

Logo Finnair2

Maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju

Suomen päivittäistavarakauppa ja elintarviketeollisuus ovat sitoutuneet koko toimialaa koskevaan yhteiseen kehittämiseen visiona Maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju 2025.

HoReCa ruoka-annokset

Kun haluat saada lisätietoja palveluidemme hyödyistä

Kuva-kokous-Anu-Petri

Tehosta liiketoimintaasi.

Ota seuraava askel kohti tehokkaampaa toimintaa
 

Lue tuoreimmat uutiset

Kuva-yhteinen-tietomalli-graafi
Uutinen

Data on uusi öljy

GS1:n Tuomo Kronbäck kirjoittaa omassa artikkelisarjassaan digistrategian välttämättömyydestä ja sen edellytyksistä sekä seurauksista.

GS1
Symboli viivakoodi databrdbo
Uutinen

Tyhmä koodi vai avain tiedon valtakuntaan?

GS1:n Mirva Alatyppö kertoo blogissaan taustoja meille kaikille tutuista viivakoodeista, mutta tiedämmekö oikeasti mitä niiden takana on.

GS1-standardit
Tunnisteet ja viivakoodit
Viivakoodi
GS1
Tuotetiedot kuluttajan silmin kansi
Uutinen

Lue uusi Tuotetiedot kuluttajan silmin -whitepaper

”Viime vuosien verkkokauppojen kasvun myötä kuluttajalle suunnatut tiedot ovat yhä tärkeämpi osa tiedonvälitystä. On tärkeää tiedostaa, että...

Synkka