GS1 2D-koodin skannaus paketista

GS1 2D-koodin koulutukset

Siirtymä perinteisistä EAN-viivakoodeista uuden sukupolven GS1 2D-koodien käyttöön on käynnissä. Onko yrityksenne valmis? Koulutuksissamme opit, miten hyödynnät GS1 2D-koodeja parhaalla mahdollisella tavalla.

Tilaa yrityskohtainen koulutus tai hanki katseluoikeus koulutustallenteeseen

GS1 2D-koodi I Peruskoulutus
Perinteisestä viivakoodista GS1 2D-koodiin

GS1 2D-koodi I Peruskoulutus

Koulutuksessa opit uuden, älykkäämmän GS1 2D-koodin tarjoamista mahdollisuuksista, ja mitä sen käyttöönotto yritykseltänne vaatii.

GS1 2D-koodi I Hyödyntäminen kuluttajaviestinnässä
Koulutustallenne, GS1 2D-koodin hyödyntäminen kuluttajaviestinnässä

GS1 2D-koodi I Hyödyntäminen kuluttajaviestinnässä

Koulutuksessa opit, millaisia mahdollisuuksia GS1 2D-koodi tarjoaa kuluttajaviestintään, ja mitä sen käyttöönotto yritykseltänne vaatii...

Katso maksuton webinaaritallenne

Aamukahvit: GS1 2D-koodi
Kimmon aamukahvit
Webinaari
14.6.2023

Aamukahvit: GS1 2D-koodi

GS1 Aamukahvit Livessä 14.6. kerrottiin, miten GS1 2D-koodi yhdistää kaksi kaikkien aikojen suurinta keksintöä – internetin ja viivakoodin. GS1:n...
Vaikuttavaa kuluttajaviestintää 2D-viivakoodin avulla
vaikuttavaa kuluttajaviesttintää 2D-viivakloodien avulla webinaari
Webinaari
8.9.2022

Vaikuttavaa kuluttajaviestintää 2D-viivakoodin avulla

Torstaina 8.9.2022 järjestetyn webinaarimme aiheena oli, miten 2D-viivakoodien avulla voi tehdä vaikuttavaa kuluttajaviestintää. GS1:n 2D...
2D-viivakoodit luomassa uusia mahdollisuuksia
kuluttajaviestinnän uudet mahdollisuudet ja 2d-viivakoodit
Webinaari
18.5.2022

2D-viivakoodit luomassa uusia mahdollisuuksia

Erityisesti kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään ja vastuullisuuteen on kasvanut viime vuosina merkittävästi. Nykyiset EAN-viivakoodit ovat...

GS1:n asiantuntijapalvelut GS1 2D-koodin käyttöön

Jos haluat asiantuntijamme avuksesi GS1 2D-koodien käyttöönottoon, tilaa asiantuntijapalvelumme. Autamme sinua varmistamaan GS1 2D-koodiesi toimivuuden niin kuluttajaviestinnässä kuin toimitusketjun tunnisteina.