2D viivakoodi

GS1 2D-koodi – Uuden sukupolven viivakoodi

GS1 2D-koodi avaa uusia mahdollisuuksia kuluttajaviestintään. Samalla se auttaa kehittämään tuotteiden turvallisuutta, prosessien tehokkuutta ja toimitusketjun hallintaa. Se on jopa askel kohti toimitusketjun yhteentoimivaa jäljitettävyyttä.

GS1 2D-koodi päivittäistavarakaupassa

Nainen skannaa älypuhelimellaan pesuainepakkauksen koodia

GS1 2D-koodi auttaa tehostamaan tuotemerkkisi viestintää kuluttajille. Lisäksi se mahdollistaa tuotteeseesi liittyvän tiedon siirtämisen tehokkaasti...

Nainen skannaa varastossa laatikon koodin

GS1 2D-koodi tuo prosesseihisi tarkempaa tietoa tuotteesta, mikä auttaa tehostamaan toimintaasi entisestään.

Matkapuhelin kädessä ja punaista dataverkkoa

Opas: GS1 2D-koodin hyödyntäminen kuluttajaviestinnässä

GS1 2D-koodin kuluttajaviestinnän käyttöopas kertoo, miten yritykset voivat edetä GS1 2D-koodin hyödyntämisessä.

Opas: 2D-viivakoodien hyödyntäminen

Tässä oppaassa kuvataan 2D-viivakoodien mahdollisuuksia ruoan arvoketjun eri käyttötapauksissa. Oppaan avulla yritykset voivat arvioida omia muutostarpeitaan ja käyttöönoton kapeikkoja uusiin viivakoodeihin siirtymisen osalta.

Opas: Tekniset vaatimukset 2D-viivakoodien käyttöönotolle

Tässä oppaassa kuvataan kaksi erilaista maailmalla yleisesti käytettyä 2D-viivakoodia, QR-koodi ja GS1 Data-Matrix, jotka soveltuvat tunnistettujen käyttötapausten toteutukseen, ja jotka ovat yhteensopivia GS1-standardien kanssa.

Viivakoodin skannaus ennen ja nyt

Julkilausuma GS1 2D-koodin puolesta

Yritysjohtajat maailman johtavista kuluttajakaupan yrityksistä kannustavat alaa ottamaan uuden sukupolven viivakoodit käyttöön.

Tavoitteena on, että vuoden 2027 loppuun mennessä GS1 2D-koodit ovat laajalti käytössä.

Lue lisää uutisia ja blogikirjoituksia GS1 2D-koodista

Haluatko tietää lisää GS1 2D-koodista? Ota yhteyttä.

Riku Kautto

Riku Kautto

Sales Manager