GS1:n Golli-palvelu saavutti lokakuussa 2020 yhteensä 300 asiakkaan rajapyykin.
Kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään, turvallisuuteen sekä yritysten vastuullisuuteen kasvaa jatkuvasti. Kuluttajien lisäksi myös tuotteiden valmistajat sekä kaupan toimijat ovat erityisen kiinnostuneita raaka-aineiden alkuperästä ja vastuullisesta toiminnasta.
Verkkokaupat hyödyntävät Synkassa annettuja tuotetietoja omilla sivustoillaan. Kun tuotetta ei ole fyysisesti kuluttajan nähtävillä ja tutkittavana, tehdään ostopäätökset tuotteista annettujen tietojen perusteella. Verkossa tuotetietojen merkitys korostuu, kun tuotetta ei näe. Tuotteen kuvaus ja...
Verkkokaupat hyödyntävät Synkassa annettuja tuotetietoja omilla sivustoillaan. Kun tuotetta ei ole fyysisesti kuluttajan nähtävillä ja tutkittavana, tehdään ostopäätökset tuotteista annettujen tietojen perusteella. Verkossa tuotetietojen merkitys korostuu, kun tuotetta ei näe. Tuotteen kuvaus ja...
Verkkokaupat hyödyntävät Synkassa annettuja tuotetietoja omilla sivustoillaan. Kun tuotetta ei ole fyysisesti kuluttajan nähtävillä ja tutkittavana, tehdään ostopäätökset tuotteista annettujen tietojen perusteella. Verkossa tuotetietojen merkitys korostuu, kun tuotetta ei näe. Tuotteen kuvaus ja...
Verkkokaupat hyödyntävät Synkassa annettuja tuotetietoja omilla sivustoillaan. Kun tuotetta ei ole fyysisesti kuluttajan nähtävillä ja tutkittavana, tehdään ostopäätökset tuotteista annettujen tietojen perusteella. Verkossa tuotetietojen merkitys korostuu, kun tuotetta ei näe. Tuotteen kuvaus ja...
GS1 kehittää Golli-palvelua tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa, jotka käyttävät palvelua päivittäin tai useamman kerran viikossa. Kehityksen fokuksena on parhaillaan palvelun käytettävyyden parantaminen.
Erityisesti päivittäis- ja käyttötavarakaupan tavarantoimittajille luotu Golli-palvelu on saavuttanut 400 asiakkaan rajapyykin.
Tuotekuvalla voi olla ostopäätöksen näkökulmasta ratkaiseva merkitys varsinkin silloin, jos se puuttuu tuotteelta kokonaan.
Verkkosivuillemme on avattu verkkokauppa helpottamaan palveluidemme hankkimista. Tulevaisuudessa verkkokaupan kautta on mahdollista hankkia lähes kaikki GS1:n tarjoamat palvelut
Ajantasaiset ja kattavat tuotetiedot parantavat tuotteidesi myyntiä, tuovat yrityksellesi näkyvyyttä ja helpottavat kuluttajien ostopäätöksiä verkkokaupassa. Tiedätkö sinä, missä kunnossa yrityksesi tuotetiedot ovat? Tuotetietoklinikkaan osallistumalla tiedät.
Suomen päivittäistavarakauppa ja elintarviketeollisuus ovat sitoutuneet koko toimialaa koskevaan yhteiseen kehittämiseen visiona Maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju 2025.
Smart Consumer -mobiilisovellus Intiassa auttaa tuotteiden valmistajia saamaan suoran yhteyden kuluttajiin.
Ruokavirasto on myöntänyt helpotuksia elintarvikkeiden pakkausmerkintöihin Ukrainan sodan aikana. Tieto todellisista raaka-aineista tulee kuitenkin saattaa kuluttajan nähtäville ostopaikoissa. Synkka-tuotetietopalvelun välityksellä poikkeukselliset tiedot välitetään erityisesti verkkokauppoihin.
Verkkokaupat hyödyntävät Synkassa annettuja tuotetietoja omilla sivustoillaan. Kun tuotetta ei ole fyysisesti kuluttajan nähtävillä ja tutkittavana, tehdään ostopäätökset tuotteista annettujen tietojen perusteella. Verkossa tuotetietojen merkitys korostuu, kun tuotetta ei näe. Tuotteen kuvaus ja...
Tässä ohjeessa on kerrottu tärkeimpiä asioita Transbox-laatikoiden toimituksista.
Yrityksen GS1:ltä tilaamat jatkuvat palvelut veloitetaan yhdellä laskulla vuosittain tammikuussa. Kaikki sivulla ilmoitetut hinnat ovat arvonlisäverottomia (alv. 0 %). Maksuaika on 14 päivää netto. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.
Standardimme soveltuvat kaikille toimialoille ja kaikenkokoisten yritysten hyödynnettäviksi.