Logistiikka mies ja nainen varastossa läppärin kanssa

Tehokkuutta tilaus-toimitusprosessiin

Löydä etsimäsi

Golli on erityisesti päivittäis- ja käyttötavaratavarakaupan tavarantoimittajille luotu palvelu, jolla saat hoidettua tilausten käsittelyn ja tavarantoimitusten hallinnan kokonaisuudessaan sähköisesti. Golli soveltuu yhtä lailla pienten kuin suurempienkin yritysten tilaus- ja toimitusprosessin tarpeisiin.

Katso esittelyvideo

Kaupan käyttämät toimitussanomat ja lavamerkinnät automaattisesti ja helposti käyttöön. 

Digitaalinen tilaus- ja toimitusprosessi

Gollilla avulla muodostat sähköiset toimitussanomat ja lavamerkinnät kaupan asiakkaillesi automaattisesti, jolloin manuaalisen työn ja inhimillisten virheiden mahdollisuus vähenee. Gollin kautta tulevat toimitukset sisältävät SSCC-koodilla varustetun kolliosoitelapun ja rahtikirjan. Palvelun käyttö varmistaa tuotteiden tehokkaan jäljitettävyyden toimitusketjussa.

 

Golli-palvelulla voit

  • Vastaanottaa ja vahvistaa EDI-tilaukset
  • Keräillä ja muodostaa toimituksen sekä tehdä kuljetustilauksen
  • Tulostaa standardimuotoisen SSCC-koodilla varustetun kolliosoitelapun sekä rahtikirjan
  • Lähettää tilaajalle täsmällisen ennakkotiedon lähetyksen sisällöstä EDI-toimitussanomana
  • Laskuttaa asiakasta varastotoimitusmallissa
  • Parantaa tuotteiden jäljitettävyyttä toimitusketjussa

 

Golli-palvelun edut

  • Vastaanota suurimpien kaupparyhmien tilaukset yhdestä paikasta
  • Ei enää yksittäisiä sähköpostitilauksia
  • Saat oikeaoppiset lavamerkinnät helposti ilman, että sinun pitää perehtyä tekniikkaan ja standardeihin
  • Ei pitkiä sitoutumisia
  • Helppo käyttöönotto
  • Ei vaadi suuria alkuinvestointeja 

 

Golli-palvelua käyttävät kaupparyhmät ja tukut

  • S-ryhmä / Inex Partners
  • Kesko / Kespro
  • Wihuri Oy Aarnio
  • Meira Nova
  • Heinon Tukku

 

Internet-selaimella toimiva käyttöliittymä on yleisin tapa käyttää Golli-palvelua. Käyttöliittymässä voit vastaanottaa ja käsitellä kaupparyhmien tilaukset sekä lähettää näihin liittyvät sähköiset toimitussanomat. Selainliittymän käytön lisäksi voit luoda integraation palveluun. Integraatiossa asiakas vastaa itse liittymän rakentamisen kustannuksista Gollin ja oman järjestelmänsä välillä.

Asiakkaita Suomessa
340
Uusia asiakkaita yli
80
Vuonna 2020
Toimitettuja kolleja
450 000
Vuodessa

Lataa Golli-palvelun esite

Täältä pääset tilaamaan Gollin helposti käyttöösi

Lue asiakkaidemme kokemuksia Gollista

Asiakaslogo Nokian Panimo

Nokian Panimo - käsityöperinteet ovat tärkeitä oluen panemisessa, mutta tilaus-toimitusketjusta nautitaan automaattisena

Golli-asiakastarina

Asiakaslogo Kuusamon Juusto

Kuusamon Juustolla valmiudet toimittaa tavaroita suurille kaupparyhmille

Golli- ja Synkka-asiakastarina

  • Ajankohtaista
  • Koulutukset ja tapahtumat
COVID-19 rokotus
Uutinen

GS1:n standardit tukemassa COVID-19-rokotuksia

Palvelukategoriat
GS1-standardit

Deloitte on julkaissut raportin, jossa tuetaan GS1-standardien nopeaa käyttöönottoa ja viivakoodien hyödyntämistä varmistamaan COVID-19-rokotusten turvallisuuden ja luottamuksen maailmanlaajuisesti.

Kuva känny kaupassa
Uutinen

Älykkäämmillä viivakoodeilla lisää tietosisältöä ja tehokkuutta

Palvelukategoriat
GS1-standardit
GTIN
Tunnisteet ja viivakoodit

Tuotteisiin liittyvän tiedon määrä kaupankäynnissä on kasvanut merkittävästi ja kaikki merkit viittaavat siihen, että jatkossa tietomäärä kasvaa kasvamistaan. Myös kuluttajat kaipaavat läpinäkyvyyttä tuotteiden valmistuksesta läpi toimitusketjun aina kierrätykseen saakka. Tietojen välityksessä GS1:n...

Kuva-fiilis-toimisto-Heidi-Hannu
Uutinen

GS1:n uudet asiantuntijat esittelyssä

Palvelukategoriat
Synkka
GS1 Rekisteri
Golli
Tunnisteet ja viivakoodit

GS1 on saanut uusia asiantuntijoita vuoden 2020 aikana niin palveluiden kehitykseen kuin asiakaspalveluun. Tutustu heidän ajatuksiinsa ja kiinnostuksen kohteisiin.

Ota yhteyttä

Kuva asiakaspalvelutiimi3

GS1 asiakaspalvelu

Arkisin kello 10-14

Yhteystiedot

+358 75 756 3500
asiakaspalvelu@gs1.fi