GS1:n Golli-palvelu saavutti lokakuussa 2020 yhteensä 300 asiakkaan rajapyykin.
Kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään, turvallisuuteen sekä yritysten vastuullisuuteen kasvaa jatkuvasti. Kuluttajien lisäksi myös tuotteiden valmistajat sekä kaupan toimijat ovat erityisen kiinnostuneita raaka-aineiden alkuperästä ja vastuullisesta toiminnasta.
GS1 kehittää Golli-palvelua tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa, jotka käyttävät palvelua päivittäin tai useamman kerran viikossa. Kehityksen fokuksena on parhaillaan palvelun käytettävyyden parantaminen.
Erityisesti päivittäis- ja käyttötavarakaupan tavarantoimittajille luotu Golli-palvelu on saavuttanut 400 asiakkaan rajapyykin.
Monikansallinen yritys Procter & Gamble (P&G) on todennut tarvitsevansa älykkäitä viivakoodeja oman toimintansa tehostamiseksi. Yhtiön mukaan tarve digitaalisen sisällön tarjoamiseksi on räjähdysmäisessä kasvussa ja 2D-viivakoodeille avainrooli kilpailukyvyn säilyttämisen kannalta tässä yhteydessä.
Verkkosivuillemme on avattu verkkokauppa helpottamaan palveluidemme hankkimista. Tulevaisuudessa verkkokaupan kautta on mahdollista hankkia lähes kaikki GS1:n tarjoamat palvelut
2D-viivakoodit avaavat vaihtuvapainoisille tuotteille mahdollisuuden siirtyä hyödyntämään GS1:n globaalia GTIN-koodia (Global Trade Item Number) tuotteiden yksilöimiseksi, joka ei ole ollut mahdollista EAN-viivakoodin yhteydessä.
GS1 Digital Link tarjoaa digitaalisen väylän ja keinon systemaattiseen kuluttajaymmärryksen rakentamiseen yhdistämällä fyysisen tuotteen verkossa olevaan tuotetietoon. Tämä mahdollistaa kuluttajakommunikoinnin entistä tehokkaammalla tavalla sekä antaa myös kuluttajille väylän kommunikoida tuotteiden...
Suomen päivittäistavarakauppa ja elintarviketeollisuus ovat sitoutuneet koko toimialaa koskevaan yhteiseen kehittämiseen visiona Maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju 2025.
Tässä ohjeessa on kerrottu tärkeimpiä asioita Transbox-laatikoiden toimituksista.
Yrityksen GS1:ltä tilaamat jatkuvat palvelut veloitetaan yhdellä laskulla vuosittain tammikuussa. Kaikki sivulla ilmoitetut hinnat ovat arvonlisäverottomia (alv. 0 %). Maksuaika on 14 päivää netto. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.
Standardimme soveltuvat kaikille toimialoille ja kaikenkokoisten yritysten hyödynnettäviksi.
Käyttäjien hallinta palvelussa GS1 Golli
Suomen suurin päivittäistavarakauppaketju S-ryhmä on GS1:n palveluiden suurkuluttaja. Kaupparyhmällä on valikoimissaan noin puoli miljoonaa myyntiartikkelia, joista 99,9 % on varustettu GS1-koodein. Myös Synkka ja Golli ovat tärkeissä rooleissa S-ryhmän logistiikkaketjussa.
Tuemme suomalaisten yritysten kasvua tarjoamalla palveluita, jotka tuovat tehokkuutta, läpinäkyvyyttä ja vaivattomuutta yritysten väliseen tiedonjakoon ja edistävät digitalisaatiota. Olemme valjastaneet standardit supervoimaksemme ja tämän voiman haluamme jakaa asiakkaidemme kanssa.
Webinaaritallenne
Suomi
Erityisesti kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään ja vastuullisuuteen on kasvanut viime vuosina merkittävästi. Nykyiset EAN-viivakoodit ovat palvelleet kaupankäyntiä menestyksekkäästi jo usean vuosikymmenen ajan, mutta enää EAN-viivakoodin sisältämä pelkkä tuotekoodi ei riitä vastaamaan...
Tältä sivulta löydät GS1 Gollin käyttöohjeen, jossa on yksityiskohtaiset kuvaukset palvelun käytöstä. Kerromme myös, miten pääset GS1 Gollin käytössä alkuun sekä tarjoamme ohjeistusta palvelun käyttäjiä useimmin askarruttaviin tilanteisiin.