Nainen skannaa älypuhelimellaan pesuainepakkauksen koodia

GS1 2D-koodi tuotemerkin omistajalle

GS1 2D-koodi auttaa tehostamaan tuotemerkkisi viestintää kuluttajille. Lisäksi se mahdollistaa tuotteeseesi liittyvän tiedon siirtämisen tehokkaasti ketjussa eteenpäin.

Jokainen tuote kertoo tarinan.

Pakkauksessa oleva tila on kuitenkin rajallinen, joten siihen mahtuu vain tietty määrä tietoa.

GS1 2D-koodin avulla tuotemerkkisi voi irrottautua fyysisen pakkauksen rajoituksista ja viestiä kuluttajille, todentaa tuotteesi, parantaa toimitusketjusi tiedonkulkua, jakaa tuotteestasi lainsäädännön edellyttämiä tietoja sekä edistää kiertotaloutta. Sekä paljon muuta.

Ota siis koodin tarjoamat mahdollisuudet käyttöösi ja kehitä niiden avulla liiketoimintaasi edelleen!

GS1 2D-koodi tarjoaa uudenlaisia mahdollisuuksia

Matkapuhelin kädessä ja punaista dataverkkoa

Käyttöopas: GS1 2D-koodin hyödyntäminen kuluttajaviestinnässä

GS1 2D-koodin kuluttajaviestinnän käyttöopas kertoo, miten yritykset voivat edetä GS1 2D-koodin hyödyntämisessä.

GS1 2D-koodien käyttöönotto etenee maailmanlaajuisesti

QR codes powered by GS1 enable new capabilities to expand consumer engagement and provide a curated experience tailored to the individual product. This framework will allow expanded sharing of nutritional, brand, allergen, sustainability, recycling, loyalty programmes and other consumer-centric information. PepsiCo is working to inspire and share our vision to fuel this global transformation to smart packaging across the CPG industry.

John S. Phillips
Senior vice president, PepsiCo

 

Lue lisää uutisia ja blogikirjoituksia GS1 2D-koodista

Haluatko tietää lisää GS1 2D-koodista? Ota yhteyttä.

Riku Kautto

Riku Kautto

Sales Manager