GS1 2D-koodi tuotemerkin omistajalle
Jokainen tuote kertoo tarinan.
Pakkauksessa oleva tila on kuitenkin rajallinen, joten siihen mahtuu vain tietty määrä tietoa.
GS1 2D-koodin avulla tuotemerkkisi voi irrottautua fyysisen pakkauksen rajoituksista ja viestiä kuluttajille, todentaa tuotteesi, parantaa toimitusketjusi tiedonkulkua, jakaa tuotteestasi lainsäädännön edellyttämiä tietoja sekä edistää kiertotaloutta. Sekä paljon muuta.
Ota siis koodin tarjoamat mahdollisuudet käyttöösi ja kehitä niiden avulla liiketoimintaasi edelleen!
GS1 2D-koodi tarjoaa uudenlaisia mahdollisuuksia
Hyvä tietää GS1 2D-koodista
Tarvitsetko apua GS1 2D-koodin käyttöönotossa?
GS1 2D-koodien käyttöönotto etenee maailmanlaajuisesti
QR codes powered by GS1 enable new capabilities to expand consumer engagement and provide a curated experience tailored to the individual product. This framework will allow expanded sharing of nutritional, brand, allergen, sustainability, recycling, loyalty programmes and other consumer-centric information. PepsiCo is working to inspire and share our vision to fuel this global transformation to smart packaging across the CPG industry.
John S. Phillips
Senior vice president, PepsiCo