Nainen skannaa älypuhelimellaan pesuainepakkauksen koodia

GS1 2D-koodi tuotemerkin omistajalle

GS1 2D-koodi auttaa tehostamaan tuotemerkkisi viestintää kuluttajille. Lisäksi se mahdollistaa tuotteeseesi liittyvän tiedon siirtämisen tehokkaasti ketjussa eteenpäin.

Jokainen tuote kertoo tarinan.

Pakkauksessa oleva tila on kuitenkin rajallinen, joten siihen mahtuu vain tietty määrä tietoa.

GS1 2D-koodin avulla tuotemerkkisi voi irrottautua fyysisen pakkauksen rajoituksista ja viestiä kuluttajille, todentaa tuotteesi, parantaa toimitusketjusi tiedonkulkua, jakaa tuotteestasi lainsäädännön edellyttämiä tietoja ja edistää kiertotaloutta. Sekä paljon muuta.

Ota siis koodin tarjoamat mahdollisuudet käyttöösi ja kehitä niiden avulla liiketoimintaasi edelleen!

This content is only visible when the visitor has consented to marketing cookies.
Please accept marketing-cookies to watch this video.
GS1 2D-koodi tuotemerkin omistajalle

GS1 2D-koodi tarjoaa uudenlaisia mahdollisuuksia

GS1:n uusi kaksiulotteinen viivakoodi pakkauksissa tehostaa kaupan toimitusketjua
Nainen tutustuu tuotepakkauksen tietoihin
Uutinen

GS1:n uusi kaksiulotteinen viivakoodi pakkauksissa tehostaa kaupan toimitusketjua

Kuluttajat ja kaupan toimitusketjun osapuolet kaipaavat tuotteista yhä enemmän tietoa. Ratkaisu on ollut kasvattaa tuotetietojen määrää pakkauksissa...

GS1 2D-koodi – Tehokas kanava markkinointiin
GS1 2D-koodi
Blogi

GS1 2D-koodi – Tehokas kanava markkinointiin

GS1 2D-koodi tarjoaa brändeille ainutlaatuisen kanavan vastata kuluttajien kasvaviin tietotarpeisiin ja tehostaa markkinointia. Tämä uuden sukupolven...

2D-viivakoodit avaavat uuden maailman vaihtuvapainoisille tuotteille
Hedelmä-osasto
Blogi

2D-viivakoodit avaavat uuden maailman vaihtuvapainoisille tuotteille

2D-viivakoodit avaavat vaihtuvapainoisille tuotteille mahdollisuuden siirtyä hyödyntämään GS1:n globaalia GTIN-koodia (Global Trade Item Number)...

Matkapuhelin kädessä ja punaista dataverkkoa

Käyttöopas: GS1 2D-koodin hyödyntäminen kuluttajaviestinnässä

GS1 2D-koodin kuluttajaviestinnän käyttöopas kertoo, miten yritykset voivat edetä GS1 2D-koodin hyödyntämisessä.

Katso webinaaritallenne

Aamukahvit: GS1 2D-koodi
Kimmon aamukahvit
Webinaari
14.6.2023

Aamukahvit: GS1 2D-koodi

GS1 Aamukahvit Livessä 14.6. kerrottiin, miten GS1 2D-koodi yhdistää kaksi kaikkien aikojen suurinta keksintöä – internetin ja viivakoodin. GS1:n...
Vaikuttavaa kuluttajaviestintää 2D-viivakoodin avulla
vaikuttavaa kuluttajaviesttintää 2D-viivakloodien avulla webinaari
Webinaari
8.9.2022

Vaikuttavaa kuluttajaviestintää 2D-viivakoodin avulla

Torstaina 8.9.2022 järjestetyn webinaarimme aiheena oli, miten 2D-viivakoodien avulla voi tehdä vaikuttavaa kuluttajaviestintää. GS1:n 2D...
2D-viivakoodit luomassa uusia mahdollisuuksia
kuluttajaviestinnän uudet mahdollisuudet ja 2d-viivakoodit
Webinaari
18.5.2022

2D-viivakoodit luomassa uusia mahdollisuuksia

Erityisesti kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään ja vastuullisuuteen on kasvanut viime vuosina merkittävästi. Nykyiset EAN-viivakoodit ovat...

GS1 2D-koodien käyttöönotto etenee maailmanlaajuisesti

QR codes powered by GS1 enable new capabilities to expand consumer engagement and provide a curated experience tailored to the individual product. This framework will allow expanded sharing of nutritional, brand, allergen, sustainability, recycling, loyalty programmes and other consumer-centric information. PepsiCo is working to inspire and share our vision to fuel this global transformation to smart packaging across the CPG industry.

John S. Phillips
Senior vice president, PepsiCo

 

Kesko tähtää GS1 2D-koodeilla kattavampaan asiakasviestintään – “Helposti saatavilla olevalla tiedolla on aidosti merkittävä lisäarvo kuluttajalle”
Tuuli Luoma, Kesko
Uutinen

Kesko tähtää GS1 2D-koodeilla kattavampaan asiakasviestintään – “Helposti saatavilla olevalla tiedolla on aidosti merkittävä lisäarvo kuluttajalle”

Tiedäthän tunteen, kun tihrustat pakkausselosteen pienestä printistä tietoa siitä, kuinka ostamasi elintarvike on tarkoitus valmistaa. Muistat...

Kappahl ja Marimekko pilotoivat jo digitaalista tuotepassia
Matkapuhelimen selailu vaateliikkeessä
Blogi

Kappahl ja Marimekko pilotoivat jo digitaalista tuotepassia

Vuoteen 2030 mennessä niin kutsutut digitaaliset tuotepassit ovat Euroopan Unionissa tekstiileille pakollisia. Tämä tarkoittaa, että kuluttajille...

Isossa-Britanniassa pilotoidaan GS1 2D-koodin kuluttajaviestinnän toteutuksia
Little Bobby Jebb
Uutinen

Isossa-Britanniassa pilotoidaan GS1 2D-koodin kuluttajaviestinnän toteutuksia

GS1 UK on aloittanut asiakasyritystensä kanssa pilottiohjelman GS1 2D-koodien käytöstä. Piloteissa osoitetaan ja testataan koodin mahdollisuuksia...

Viivakoodin skannaus ennen ja nyt

Julkilausuma GS1 2D-koodin puolesta

Yritysjohtajat maailman johtavista kuluttajakaupan yrityksistä kannustavat alaa ottamaan uuden sukupolven viivakoodit käyttöön.

Lue lisää uutisia ja blogikirjoituksia GS1 2D-koodista

Haluatko tietää lisää GS1 2D-koodista? Ota yhteyttä.

Riku Kautto, GS1

Riku Kautto

Sales Manager