GS1:n Golli-palvelu saavutti lokakuussa 2020 yhteensä 300 asiakkaan rajapyykin.
Kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään, turvallisuuteen sekä yritysten vastuullisuuteen kasvaa jatkuvasti. Kuluttajien lisäksi myös tuotteiden valmistajat sekä kaupan toimijat ovat erityisen kiinnostuneita raaka-aineiden alkuperästä ja vastuullisesta toiminnasta.
GS1 kehittää Golli-palvelua tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa, jotka käyttävät palvelua päivittäin tai useamman kerran viikossa. Kehityksen fokuksena on parhaillaan palvelun käytettävyyden parantaminen.
Erityisesti päivittäis- ja käyttötavarakaupan tavarantoimittajille luotu Golli-palvelu on saavuttanut 400 asiakkaan rajapyykin.
Monikansallinen yritys Procter & Gamble (P&G) on todennut tarvitsevansa älykkäitä viivakoodeja oman toimintansa tehostamiseksi. Yhtiön mukaan tarve digitaalisen sisällön tarjoamiseksi on räjähdysmäisessä kasvussa ja 2D-viivakoodeille avainrooli kilpailukyvyn säilyttämisen kannalta tässä yhteydessä.
GS1 suorittaa parhaillaan viivakoodien luentaan liittyviä testejä Memphisin yliopistossa. Testit on jaettu kolmeen eri vaiheeseen, joista ensimmäinen on saatu päätökseen. Loppuraportin on tarkoitus valmistua kesällä ja sen on tarkoitus tuoda vastauksia ja ohjeita 2D-viivakoodien käyttöönottoon ja...
Erityisesti kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään ja vastuullisuuteen on kasvanut viime vuosina merkittävästi. Nykyiset EAN-viivakoodit ovat palvelleet kaupankäyntiä menestyksekkäästi jo usean vuosikymmenen ajan, mutta enää EAN-viivakoodin sisältämä pelkkä tuotekoodi ei riitä vastaamaan...
Verkkosivuillemme on avattu verkkokauppa helpottamaan palveluidemme hankkimista. Tulevaisuudessa verkkokaupan kautta on mahdollista hankkia lähes kaikki GS1:n tarjoamat palvelut
Metro on saksalainen tukkuliike, joka palvelee mm. horeca-asiakkaita lukuisilla markkinoilla Euroopassa ja Aasiassa.
Mitä yhteistä on päivämäärillä 26.6.1974 ja 28.10.2021? Molemmat ovat omalta osaltaan merkkipaaluja modernin kaupankäynnin historiassa.
2D-viivakoodit avaavat vaihtuvapainoisille tuotteille mahdollisuuden siirtyä hyödyntämään GS1:n globaalia GTIN-koodia (Global Trade Item Number) tuotteiden yksilöimiseksi, joka ei ole ollut mahdollista EAN-viivakoodin yhteydessä.
GS1 Digital Link tarjoaa digitaalisen väylän ja keinon systemaattiseen kuluttajaymmärryksen rakentamiseen yhdistämällä fyysisen tuotteen verkossa olevaan tuotetietoon. Tämä mahdollistaa kuluttajakommunikoinnin entistä tehokkaammalla tavalla sekä antaa myös kuluttajille väylän kommunikoida tuotteiden...
Suomen päivittäistavarakauppa ja elintarviketeollisuus ovat sitoutuneet koko toimialaa koskevaan yhteiseen kehittämiseen visiona Maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju 2025.
Microsoft Teams
Suomi
Esittelimme erityisesti Gollin tuotehallintaan tehtyjä parannuksia sekä työlistan ja tilausnäkymien muutoksia. Kävimme myös läpi asiakastyytyväisyyskyselyssä saadut palautteet ja kehitysideat.
Webinaaritallenne
Suomi
Golli-palvelun käyttäjille ja palveluun tutustuville suunnattu maksuton webinaari 8.3.2022 klo 9-10, jossa käytiin läpi tärkeimmät palvelun käytön aloitukseen liittyvät tehtävät ja kerrattiin keskeisimpiä tilauksen käsittelyn työvaiheita.
Ohjelma
Palvelun käytön aloitus
- Gollin käytöstä sopiminen...
Tässä ohjeessa on kerrottu tärkeimpiä asioita Transbox-laatikoiden toimituksista.
Yrityksen GS1:ltä tilaamat jatkuvat palvelut veloitetaan yhdellä laskulla vuosittain tammikuussa. Kaikki sivulla ilmoitetut hinnat ovat arvonlisäverottomia (alv. 0 %). Maksuaika on 14 päivää netto. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.
Standardimme soveltuvat kaikille toimialoille ja kaikenkokoisten yritysten hyödynnettäviksi.
Tästä osiosta löydät koostetusti palveluidemme ohjeet ja kirjaudut palveluihimme tai GS1:n etätukeen.