Yhteisen tietomallin hankkeessa valettiin pohja maailman kuluttajalähtöisimmälle ruoan arvoketjulle. Hankkeessa luotiin koko elintarviketeollisuuden ja päivittäistavarakaupan toimialoille yhteinen näkemys siitä, miten tiedot voidaan välittää mahdollisimman tehokkaasti toimijalta toiselle...
Tältä sivulta löydät GS1 Gollin käyttöohjeen, jossa on yksityiskohtaiset kuvaukset palvelun käytöstä. Kerromme myös, miten pääset GS1 Gollin käytössä alkuun sekä tarjoamme ohjeistusta palvelun käyttäjiä useimmin askarruttaviin tilanteisiin.
Microsoft Teams
Suomi
Tuemme suomalaisten yritysten kasvua tarjoamalla palveluita, jotka tuovat tehokkuutta, läpinäkyvyyttä ja vaivattomuutta yritysten väliseen tiedonjakoon ja edistävät digitalisaatiota. Olemme valjastaneet standardit supervoimaksemme ja tämän voiman haluamme jakaa asiakkaidemme kanssa.
GS1 on jokaisen tavarantoimittajan ja kaupanalan yrityksen tärkeä kumppani: GS1 tarjoaa ainoana yrityksenä tuotteiden myyntiä varten välttämättömät viivakoodit sekä logistiset tunnisteet.
Suomen suurin päivittäistavarakauppaketju S-ryhmä on GS1:n palveluiden suurkuluttaja. Kaupparyhmällä on valikoimissaan noin puoli miljoonaa myyntiartikkelia, joista 99,9 % on varustettu GS1-koodein. Myös Synkka ja Golli ovat tärkeissä rooleissa S-ryhmän logistiikkaketjussa.
Käyttäjien hallinta palvelussa GS1 Golli
Tästä osiosta löydät koostetusti palveluidemme ohjeet ja kirjaudut palveluihimme tai GS1:n etätukeen.
Standardimme soveltuvat kaikille toimialoille ja kaikenkokoisten yritysten hyödynnettäviksi.
Yrityksen GS1:ltä tilaamat jatkuvat palvelut veloitetaan yhdellä laskulla vuosittain tammikuussa. Kaikki sivulla ilmoitetut hinnat ovat arvonlisäverottomia (alv. 0 %). Maksuaika on 14 päivää netto. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.
Tässä ohjeessa on kerrottu tärkeimpiä asioita Transbox-laatikoiden toimituksista.
Webinaaritallenne
Suomi
Golli-palvelun käyttäjille ja palveluun tutustuville suunnattu maksuton webinaari 8.3.2022 klo 9-10, jossa käytiin läpi tärkeimmät palvelun käytön aloitukseen liittyvät tehtävät ja kerrattiin keskeisimpiä tilauksen käsittelyn työvaiheita.
Ohjelma
Palvelun käytön aloitus
- Gollin käytöstä sopiminen...
Microsoft Teams
Suomi
Esittelimme erityisesti Gollin tuotehallintaan tehtyjä parannuksia sekä työlistan ja tilausnäkymien muutoksia. Kävimme myös läpi asiakastyytyväisyyskyselyssä saadut palautteet ja kehitysideat.
Suomen päivittäistavarakauppa ja elintarviketeollisuus ovat sitoutuneet koko toimialaa koskevaan yhteiseen kehittämiseen visiona Maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju 2025.
Verkkosivuillemme on avattu verkkokauppa helpottamaan palveluidemme hankkimista. Tulevaisuudessa verkkokaupan kautta on mahdollista hankkia lähes kaikki GS1:n tarjoamat palvelut
Erityisesti päivittäis- ja käyttötavarakaupan tavarantoimittajille luotu Golli-palvelu on saavuttanut 400 asiakkaan rajapyykin.
GS1 kehittää Golli-palvelua tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa, jotka käyttävät palvelua päivittäin tai useamman kerran viikossa. Kehityksen fokuksena on parhaillaan palvelun käytettävyyden parantaminen.
Kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään, turvallisuuteen sekä yritysten vastuullisuuteen kasvaa jatkuvasti. Kuluttajien lisäksi myös tuotteiden valmistajat sekä kaupan toimijat ovat erityisen kiinnostuneita raaka-aineiden alkuperästä ja vastuullisesta toiminnasta.