Tälle sivulle olemme koonneet Golli-palveluun liittyvät webinaaritallenteet.
Tälle sivulle on koottu Golli-palveluun liittyviä usein kysyttyjä kysymyksiä.
Suosittelemme käyttämään Gollia Edge-, Firefox- tai Chrome -selaimilla, ja päivittämään selaimen uusimpaan versioon. Osa Gollin käyttöhäiriöistä johtuu selaimesta.
Tässä ohjeessa on kerrottu tärkeimpiä asioita Transbox-laatikoiden toimituksista.
Tässä ohjeessa on kerrottu tärkeimpiä asioita laskutustoiminnallisuuden käytöstä. Toimituksen käsittelyn jälkeen tilaajalle voi lähettää sähköisen EDI-laskun suoraan Golli-palvelusta. Lasku muodostuu automaattisesti Gollin toimitustietojen perusteella ja välittyy suoraan kaupparyhmälle. Tämän...
GS1:n Golli-palvelu saavutti lokakuussa 2020 yhteensä 300 asiakkaan rajapyykin.
Lavatyypit ovat valmiiksi tallennettuja kuljetusalustoja tai pakkauksia, joille on määritelty oletusmitat.
Kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään, turvallisuuteen sekä yritysten vastuullisuuteen kasvaa jatkuvasti. Kuluttajien lisäksi myös tuotteiden valmistajat sekä kaupan toimijat ovat erityisen kiinnostuneita raaka-aineiden alkuperästä ja vastuullisesta toiminnasta.
GS1 Finland Oy on ottanut käyttöön uuden MyGS1-itsepalvelukanavan digitaaliseen asiointiin, jossa hallitaan asiakkaan omia tietoja ja palveluita.
Vuoden 2019 lopulla käyttöönotettu MyGS1 on GS1 Finland Oy:n asiakkaiden itsepalvelukanava digitaaliseen asiointiin kuten omien tietojen ja palveluiden hallintaan. GS1-yritystunnisteen tilaustoiminallisuuden lisäksi palveluun on nyt lisätty uutena toimintona Synkka- ja Golli-palveluiden...
GS1 Finland Oy:n verkkosivut ovat uudistuneet
Tässä ohjeessa on kerrottu tärkeimpiä asioita kollitarrojen tulostamisesta. Tarkempia tietoja tulostimista sekä tarroista voi tiedustella laitetoimittajilta.
Tämä ohje kertoo miten luot raportin.
GS1 osallistui aitojamakuja.fi webinaareihin. Webinaaritallenteet ovat nyt katsottavissa.
Tuotteiden GTIN-koodit sekä mitta- ja myyntierätiedot tarvitaan toimitusten keräilyä varten. Tässä ohjeessa on kerrottu tuotetietojen tallentamiseen liittyvät tärkeimmät asiat. Oikeilla perustiedoilla kerääminen on nopeaa ja helppoa.
GS1 on saanut uusia asiantuntijoita vuoden 2020 aikana niin palveluiden kehitykseen kuin asiakaspalveluun. Tutustu heidän ajatuksiinsa ja kiinnostuksen kohteisiin.
GS1 kehittää Golli-palvelua tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa, jotka käyttävät palvelua päivittäin tai useamman kerran viikossa. Kehityksen fokuksena on parhaillaan palvelun käytettävyyden parantaminen.
Erityisesti päivittäis- ja käyttötavarakaupan tavarantoimittajille luotu Golli-palvelu on saavuttanut 400 asiakkaan rajapyykin.
Tämä toiminallisuus on käytössä vain Kesprolla / Keskolla. Mikäli haluat ottaa toiminallisuuden käyttöön sovi asiasta tilaajasi kanssa.
Tuotteita on tarve kerätä vajaina lavoina esimerkiksi, jos tilattu määrä ei ole lavan sisällön kerrannainen tai jos tuotteita ei ole mahdollista toimittaa täyttä määrää.
Päivittäistavarakauppa ja elintarvikeyritykset sitoutuvat yhteiseen kehittämiseen Suomen päivittäistavarakauppa ja elintarviketeollisuus ovat sitoutuneet koko toimialaa koskevaan yhteiseen kehittämiseen visiona Maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju 2025.
Tässä ohjeessa on kerrottu kuljetustapoihin ja -tilauksiin liittyvät tärkeimmät asiat.
Golli-sopimuksen tehtyäsi sinulla on käytettävissäsi verkkopalvelu, jonka avulla voit hallita tilaus-toimitusketjuasi tehokkaasti. Internet-selaimella toimivassa käyttöliittymässä voit vastaanottaa ja käsitellä kaupparyhmien tilaukset.
Tämä ohje sisältää Gollin käyttöohjeet ja dokumentaation integraatioasiakkaille.
CD-toimituksessa kaupparyhmä tekee koontitilauksen myymäläkohtaisista tilauksista.
Suoratoimitustuotteet toimitetaan suoraan tilaajalle esim. yhteen myymälään.
Tuotteita voidaan pakata sekalavoille.
Varastotoimituksessa tilatut tuotteet menevät tilaajan (kaupparyhmän) varastoon omalle varastopaikalle, josta ne jaetaan tarpeen mukaan eteenpäin yksittäisiin myymälöihin.
Tämä ohje kertoo miten KUTE-toimitus käsitellään
Verkkosivuillemme on avattu verkkokauppa helpottamaan palveluidemme hankkimista. Tulevaisuudessa verkkokaupan kautta on mahdollista hankkia lähes kaikki GS1:n tarjoamat palvelut
Tuotteiden yksilöllinen tunnistaminen on ensimmäinen askel matkalla rakennusalan yhteiseen ”digitaaliseen kieleen”. GS1 tarjoaa tähän ratkaisun maailmanlaajuisilla standardeilla.
Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin palveluidemme käytöstä ja niiden hyödyistä jokapäiväisessä työssä.