Perinteisestä viivakoodista GS1 2D-koodiin

GS1:n asiantuntijapalvelut GS1 2D-koodin käyttöön

GS1:n uusi älykkäämpi viivakoodi avaa yrityksellesi äärettömästi uusia mahdollisuuksia viestiä kuluttajille ja tehostaa toimitusketjusi prosesseja. Ole ensimmäisten joukossa ja siirry GS1 2D-koodin käyttöön ketterästi asiantuntijamme opastuksella.

GS1 2D-koodin merkittävä ero tavalliseen QR-koodiin on, että se sisältää standardin mukaista tietoa. GS1-standardien ansiosta koodit ja niiden sisältämät tiedot ovat rakenteeltaan yhdenmukaisia ja siten liikuteltavia eri järjestelmien ja toimijoiden välillä. Asiantuntijamme neuvovat sinua varmistamaan GS1 2D-koodiesi toimivuuden niin kuluttajaviestinnässä kuin toimitusketjun tunnisteina.

Esimerkki asiantuntijapalvelun sisällöstä:

  • Ennakkohaastattelu yrityksen tilanteesta ja tavoitteista
  • Yrityskohtainen koulutus, kesto 3 tuntia
  • Kokonaisuuden hinta 1 500 € (alv. 0 %)

 

Mikäli olet kiinnostunut ottamaan GS1 2D-koodit käyttöösi, ole rohkeasti yhteydessä. Kerromme mielellämme, miten pääset alkuun ja pidät huolen, että merkintäsi toimivat varmasti myös tulevaisuudessa.

 

Lue lisää: GS1 2D-koodi >

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä asiantuntijaamme.

Kimmo Keravuori

Kimmo Keravuori

Development Manager – GS1-standardit ja GS1 2D-koodi

Kimmo on standardiguru, joka on viime vuosina erikoistunut etenkin GS1 2D-koodin mahdollisuuksiin. Kun standardien kokonaisuuden ja riippuvuuksien hallintaan yhdistää hänen laaja-alaisen tietämyksensä eri toimialojen tarpeista ja vaatimuksista, pystyy hän hienosti tuomaan standardien käyttöön liiketoiminnan ja teknisen toteutuksen näkökulman. Kansainvälisen verkostonsa kautta hän tuo GS1:n parhaita oppeja Suomeen.​

“Pyrin tunnistamaan asiakkaidemme nykyiset tarpeet, mutta katson samalla vahvasti myös tulevaisuuteen, jotta nyt tehtävät valinnat tukevat myös tulevia tarpeita ja ovat siten laajennettavissa. Silti vaikka katse onkin vahvasti tulevaisuudessa, tulee valittujen ratkaisujen palvella myös nykyhetkeä, jotta ne tulevat aidosti käyttöön ja osaksi asiakkaan arkea.”