Yritykset ympäri maailmaa ovat aloittaneet jo siirtymän kohti 2D-viivakoodien käyttöönottoa. Kansainvälisten yritysten pyynnöstä GS1 kokoaa eri markkinat ja toimijat yhteen varmistaakseen uusien viivakoodien globaalin yhteensopivuuden
GS1 Digital Link tarjoaa digitaalisen väylän ja keinon systemaattiseen kuluttajaymmärryksen rakentamiseen yhdistämällä fyysisen tuotteen verkossa olevaan tuotetietoon. Tämä mahdollistaa kuluttajakommunikoinnin entistä tehokkaammalla tavalla sekä antaa myös kuluttajille väylän kommunikoida tuotteiden...
Metro on saksalainen tukkuliike, joka palvelee mm. horeca-asiakkaita lukuisilla markkinoilla Euroopassa ja Aasiassa.
Vuoden 2023 lopussa 80% Zheijiangin provinssin elintarvikeyrityksistä hyödyntää 2D-viivakoodeja kaikissa tuotteissaan.