Kannettava tietokone myymälässä

Uusi tuotetietojen hallinnan palvelu

Uudistamme tuotetietojen hallinnan palvelumme vastaamaan entistä paremmin asiakkaidemme tarpeisiin nyt ja tulevaisuudessa. Uusi palvelu otetaan käyttöön vuoden 2026 keväällä.

Rakennamme parhaillaan uutta palvelua tuotetietojen hallintaan. Tarkoituksenamme on yhdistää ja korvata GS1 Synkan ja GS1 Rekisterin toiminnallisuudet ja tarjota asiakkaillemme uusi kattava ja kehittyvä ratkaisu tuotetietojen ylläpitoon. Alustavan suunnitelmamme mukaan palvelun vaiheittainen käyttöönotto alkaa vuoden 2026 keväällä.

Keskitymme kehitystyössämme erityisesti käyttäjäkokemuksen parantamiseen. Voimme siksi luvata jo nyt, että uusi palvelumme tuo mukanaan useita parannuksia, jotka helpottavat ja sujuvoittavat asiakkaidemme päivittäistä toimintaa. Suunnittelemme palvelun skaalautuvaksi, mikä mahdollistaa sen joustavan laajentamisen vastaamaan asiakkaidemme tarpeita myös tulevaisuudessa.

Tavoitteenamme on:

  • tarjota asiakkaillemme palvelu, joka vastaa heidän tuotetietojen hallinnan tarpeisiin nyt ja tulevaisuudessa
  • rakentaa käyttöliittymä, joka sujuvoittaa ja helpottaa asiakkaidemme toimintaa sekä parantaa käyttökokemusta
  • varmistaa, että integraatiota hyödyntäville asiakkaillemme siirtyminen uuteen palveluun on mahdollisimman vaivatonta
  • yhdistää ja yhtenäistää GS1:n tuotetiedon hallinnan palvelut.

 

Aikataulu:

  • Suunnittelu ja asiakastarpeiden kartoitus 4–6/2024
  • Määritys 7/2024–12/2025
  • Asiakkaiden pilotointi 4/2025–1/2026
  • Käyttöönotto 4/2026 alkaen

Aikataulurunko on alustava. Tiedotamme asiakkaillemme tarkemmista aikatauluista työn edetessä.

Uutiset ja blogit

Uusi tuotetietojen hallinnan palvelu: käyttäjälähtöisesti ja tulevaisuutta varten
Tietokone ja dataa
Blogi

Uusi tuotetietojen hallinnan palvelu: käyttäjälähtöisesti ja tulevaisuutta varten

Kehitämme parhaillaan täysin uutta digitaalista palvelua tuotetietojen hallintaan. Sen tavoitteena on helpottaa ja sujuvoittaa tuotetiedon ylläpitoa...

Uusi tuotetietojen hallinnan palvelu: positiivista palautetta käytettävyystestauksista
Digitaalinen hyväksyntä
Blogi

Uusi tuotetietojen hallinnan palvelu: positiivista palautetta käytettävyystestauksista

Käytettävyystestaukset ovat keskeisessä roolissa uuden tuotetietojen hallinnan palvelumme kehitystyössä. Niiden avulla varmistamme, että...

Uusi tuotetietojen hallinnan palvelu: projekti keskittyy käyttäjäkokemukseen ja skaalautuvuuteen
Ilahtunut tietokoneen käyttäjä
Blogi

Uusi tuotetietojen hallinnan palvelu: projekti keskittyy käyttäjäkokemukseen ja skaalautuvuuteen

GS1 Finlandin tuotetietojen hallinnan palveluiden uudistusprojekti on käynnissä. Seuraavassa projektipäällikkö Piritta Kurtén kertoo, miten uuden...

GS1 rakentaa uuden tuotetietojen hallinnan palvelun
Kannettava tietokone myymälässä
Uutinen

GS1 rakentaa uuden tuotetietojen hallinnan palvelun

GS1 on käynnistänyt tuotetietojen hallinnan palveluidensa uudistusprojektin. Tarkoituksena on yhdistää ja korvata GS1 Synkan ja GS1 Rekisterin...

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä.

Kuva Tuomo kasvot2

Tuomo Kronbäck

Chief Operational Officer