Kuluttajakommunikaatioon uusia mahdollisuuksia 2D-viivakoodin ja GS1 Digital Linkin yhdistelmällä – katso webinaaritallenne
Erityisesti kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään ja vastuullisuuteen on kasvanut viime vuosina merkittävästi. Tähän kasvavaan tiedontarpeeseen älykkäämmät 2D-viivakoodit tuovat ratkaisun. 2D-viivakoodeista kertovan webinaarisarjamme toisessa osassa pureuduimme siihen, millaisia uudet mahdollisuudet ovat kuluttajakommunikaation kannalta.
Perjantaina 17.6. järjestetyssä webinaarissamme Development Manager Kimmo Keravuori esitteli, mitä uusia mahdollisuuksia uudet älykkäämmät, maailmanlaajuiset 2D-viivakoodit tarjoavat muun muassa markkinoinnin ja viestinnän ihmisille kuluttajaviestintään.
– 2D-viivakoodin ja GS1 Digital Linkin yhdistelmällä on mahdollista toteuttaa yhdellä merkinnällä monia erilaisia, personoituja sisältöjä ja lisätä kuluttajaymmärrystä, Kimmo Keravuori sanoo.
– Kiteytetysti voi sanoa, että GS1 Digital Link liittää tuotteen GTIN-koodin ja verkosta löytyvät digitaaliset aineistot toisiinsa. Tämä tarjoaa niin kuluttaja-, kaupparyhmä- kuin viranomaisviestintään valtavasti mahdollisuuksia, hän jatkaa.
GS1 Finland haluaa tukea Suomen siirtymää kohti 2D-viivakoodien moninaisia mahdollisuuksia. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiantuntijoihimme. Voit myös ladata laatimamme 2D-viivakoodioppaan ja tilata 2D Markkinakatsaus -uutiskirjeemme, jossa kerromme ajankohtaisia asioita 2D-viivakoodeista.
Katso webinaaritallenne tästä.
Webinaarissa näytetyt kalvot pääset katsomaan ja lataamaan tästä.
Katso myös webinaarisarjan ensimmäinen osa: 2D-viivakoodit luovat uusia mahdollisuuksia