GS1:n Golli-palvelu saavutti lokakuussa 2020 yhteensä 300 asiakkaan rajapyykin.
Kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään, turvallisuuteen sekä yritysten vastuullisuuteen kasvaa jatkuvasti. Kuluttajien lisäksi myös tuotteiden valmistajat sekä kaupan toimijat ovat erityisen kiinnostuneita raaka-aineiden alkuperästä ja vastuullisesta toiminnasta.
Erityisesti päivittäis- ja käyttötavarakaupan tavarantoimittajille luotu Golli-palvelu on saavuttanut 400 asiakkaan rajapyykin.
Monikansallinen yritys Procter & Gamble (P&G) on todennut tarvitsevansa älykkäitä viivakoodeja oman toimintansa tehostamiseksi. Yhtiön mukaan tarve digitaalisen sisällön tarjoamiseksi on räjähdysmäisessä kasvussa ja 2D-viivakoodeille avainrooli kilpailukyvyn säilyttämisen kannalta tässä yhteydessä.
Verkkosivuillemme on avattu verkkokauppa helpottamaan palveluidemme hankkimista. Tulevaisuudessa verkkokaupan kautta on mahdollista hankkia lähes kaikki GS1:n tarjoamat palvelut
Suomen päivittäistavarakauppa ja elintarviketeollisuus ovat sitoutuneet koko toimialaa koskevaan yhteiseen kehittämiseen visiona Maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju 2025.