Mies skannaa älypuhelimellaan pähkinäpaketin koodin

GS1 2D-koodin hyödyntäminen kuluttajaviestinnässä

GS1 laati yhdessä elintarviketeollisuuden ja päivittäistavarakaupan yritysten kanssa mallin, miten GS1 2D-koodia voidaan hyödyntää viestittäessä tuotteista kuluttajille ja helpottaa näin kuluttajien tiedonsaantia.

GS1 kokosi syyskuussa 2023 elintarviketeollisuuden ja kaupan edustajista yhteistyöryhmän, joka laati yhdessä alalle mallin, miten uuden kaksiulotteisen viivakoodin, GS1 2D-koodin avulla kuluttajille voidaan tarjota entistä kattavammin tietoa tuotteista.

Kehitysprojekti käynnistyi syyskuun 2023 alussa ja se päättyi tammikuussa 2024.

fooddata.fi

Klikkaa Food Data Finlandin verkkosivuille

Löydät lisää tietoa kehitysprojektista Food Data Finland -hankkeen verkkosivuilta.

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä asiantuntijaamme.

Kuva Laura kasvot

Laura Juntunen

Chief Growth Officer, Supply Chain Data