Uutinen

OmaGS1-asiakasportaali yhtenäistää GS1:n asiakaskokemusta

gs1 kuva
Olemme avanneet uuden asiakkuudenhallintaportaalin sujuvoittamaan ja yhtenäistämään tarjoamaamme asiakaskokemusta. OmaGS1:ssä asiakkaamme voi siirtyä GS1-palveluihinsa, ylläpitää tietojaan ja olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

OmaGS1 on GS1:n uusi asiakkuudenhallinnan portaali, jossa asiakas voi hallinnoida omia GS1-palveluiden käyttäjiä, käyttöoikeuksia ja yhteyshenkilöitä sekä yhteys- ja laskutustietoja. Sen kautta siirrytään jatkossa suoraan GS1-palveluihin, Synkkaan ja GS1 Rekisteriin. Tarjolla on myös mahdollisuus jättää tukipyyntöjä asiakaspalveluumme sekä tarkastella niiden ratkaisuja. 

– OmaGS1 tuo koko GS1-asiakkuuden samaan osoitteeseen ja sujuvoittaa siten asiakkaidemme digitaalista polkua. Omien tietojen ylläpidon lisäksi se tuo käyttöön asiakkaidemme paljon toivoman kertakirjautumisen OmaGS1-tunnuksella, jolloin tarve erillisille käyttäjätunnuksille Synkkaan ja GS1 Rekisteriin poistuu, myyntipäällikkö Riku Kautto kertoo. 

Uudistus ei edellytä asiakkailtamme muita toimenpiteitä, kuin OmaGS1-tunnuksen aktivoinnin määrittämällä sille salasanan. 

– Kirjautuessasi uudistuksen jälkeen ensimmäistä kertaa palveluihimme uudella OmaGS1-tunnuksellasi sinun tulee asettaa uusi salasana kirjautumissivulla olevan Unohdin salasanani -painikkeen kautta, Kautto sanoo. 

OmaGS1:n käyttöönoton yhteydessä MyGS1-sivusto, jossa asiakkaat pystyivät hallinnoimaan yhteystietojaan, poistui käytöstä. 

Siirry OmaGS1-portaaliin