GS1:n Golli-palvelu saavutti lokakuussa 2020 yhteensä 300 asiakkaan rajapyykin.
Kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään, turvallisuuteen sekä yritysten vastuullisuuteen kasvaa jatkuvasti. Kuluttajien lisäksi myös tuotteiden valmistajat sekä kaupan toimijat ovat erityisen kiinnostuneita raaka-aineiden alkuperästä ja vastuullisesta toiminnasta.
GS1 Finland Oy on ottanut käyttöön uuden MyGS1-itsepalvelukanavan digitaaliseen asiointiin, jossa hallitaan asiakkaan omia tietoja ja palveluita.
Vuoden 2019 lopulla käyttöönotettu MyGS1 on GS1 Finland Oy:n asiakkaiden itsepalvelukanava digitaaliseen asiointiin kuten omien tietojen ja palveluiden hallintaan. GS1-yritystunnisteen tilaustoiminallisuuden lisäksi palveluun on nyt lisätty uutena toimintona Synkka- ja Golli-palveluiden...
GS1 Finland Oy:n verkkosivut ovat uudistuneet
GS1 osallistui aitojamakuja.fi webinaareihin. Webinaaritallenteet ovat nyt katsottavissa.
GS1 on saanut uusia asiantuntijoita vuoden 2020 aikana niin palveluiden kehitykseen kuin asiakaspalveluun. Tutustu heidän ajatuksiinsa ja kiinnostuksen kohteisiin.
Erityisesti päivittäis- ja käyttötavarakaupan tavarantoimittajille luotu Golli-palvelu on saavuttanut 400 asiakkaan rajapyykin.
Päivittäistavarakauppa ja elintarvikeyritykset sitoutuvat yhteiseen kehittämiseen Suomen päivittäistavarakauppa ja elintarviketeollisuus ovat sitoutuneet koko toimialaa koskevaan yhteiseen kehittämiseen visiona Maailman kuluttajalähtöisin ruoan arvoketju 2025.
Verkkosivuillemme on avattu verkkokauppa helpottamaan palveluidemme hankkimista. Tulevaisuudessa verkkokaupan kautta on mahdollista hankkia lähes kaikki GS1:n tarjoamat palvelut