Webinaaritallenne: Vaikuttavaa kuluttajaviestintää 2D-viivakoodin avulla
Erityisesti kuluttajien kiinnostus tuotteiden alkuperään ja vastuullisuuteen on kasvanut viime vuosina merkittävästi. Nykyiset EAN-viivakoodit ovat palvelleet kaupankäyntiä menestyksekkäästi jo usean vuosikymmenen ajan, mutta enää EAN-viivakoodin sisältämä pelkkä tuotekoodi ei riitä vastaamaan uusiin tietotarpeisiin. Tähän kasvavaan tiedontarpeeseen älykkäämmät 2D-viivakoodit tuovat ratkaisun.
Torstaina 8.9.2022 järjestetyn webinaarimme aiheena oli, miten 2D-viivakoodien avulla voi tehdä vaikuttavaa kuluttajaviestintää. GS1:n 2D-viivakoodiguru Kimmo Keravuori sai esiintyjäkumppanikseen Steinheiden Markus Kivikankaan, joka on harvinainen tieteen ja liike-elämän välimaastossa erinomaisesti viihtyvä tieteen, tieteellisen tiedon ja tieteellisten innovaatioiden kaupallistaja.