Ota yhteyttä asiakaspalveluumme

Sovi tilaajasi tai tilaajiesi kanssa, mistä päivästä alkaen tilaukset välitetään Golliin.
Sähköistä tilausyhteyttä varten tilaajasi tarvitsevat mm. seuraavia tietoja:
Sovittuasi tilausten siirtämisestä Golliin seuraava vaihe on tuotetietojen syöttäminen palveluun. On erityisen tärkeää, että tarkistat tilaajan kanssa tilattavien tuotteiden GTIN-koodit. Jotta tilaukset muodostuvat oikein, tulee järjestelmissä olla tallennettuna kaikki tilattavat tuotetasot: vähittäistuote+GTIN, myyntierä+GTIN.
Ohjeet tuotetietojen syöttämiseen löydät asiakastukisivustoltamme:
Kolliosoitelappujen tulostamiseen tarvitset tarratulostimen. Laitteista ja tarvittavista tarroista on lisätietoja asiakastukisivustollamme:
Varmista ennen ensimmäisen tilauksen saapumista, että tarratulostin on oikein asennettu ja tulostus onnistuu. Tulostamista voit testata Gollin sisäänkirjautumissivun ( www.golli.fi) alareunasta löytyvillä testitulosteilla.
Huomioithan, että GS1 Finland ei myy, toimita tai asenna tarratulostimia tai niiden tarvikkeita. Apua tulostimen valintaan sekä tuotetietoja, hintoja ja asennusohjeita voit tiedustella laitetoimittajilta.
Saat ilmoituksen tilauksen saapumisesta sähköpostiisi. Alla olevista videoista voit katsoa tilausten käsittelyä toimitusmalleittain. Ladattavia ohjeita löydät tämän sivun oikeasta yläreunasta:
GS1:n asiakastukisivustolta löydät Golli-palvelun yleisiä käyttöohjeita ja ohjevideoita.
GS1:n asiakaspalvelu palvelee käyttäjätunnuksiin liittyvissä tilanteissa ja uusien ominaisuuksien kuten laskutuksen käyttöönotossa.
Tulossa olevia Golli-koulutuksia voit katsella Koulutukset ja tapahtumat- sivulta. Tarvittaessa voit varata asiakaspalvelun kautta myös yrityskohtaisen koulutuksen.
Tilausten käsittelyyn ja toimitusohjeisiin liittyvissä tilanteissa ole yhteydessä suoraan tilaajaasi, esim.
Tilaajien yhteystiedot löydät kohdasta 1.