Hyppää pääsisältöön
GS1 etusivu
The Global Language of Business
Vaihda kieltä, valittu kieli: Suomeksi
  • In English
  • In Finnish
  • Hanki viivakoodi
  • Kirjautuminen
  • Hae

Päänavigointi

  • Etusivu
  • Palvelumme Open mobile submenu. Open submenu

    Palvelumme

    Close mobile submenu. Close submenu
    • Yritystunnisteet ja viivakoodit
    • GS1 Rekisteri
    • Synkka
    • Golli
    • Koulutukset
    • GS1-standardit
    • Rekisterihaku
    • Tuotetietojen terveystarkastus
    • Palveluiden hinnat
  • Referenssit ja toimialat Open mobile submenu. Open submenu

    Referenssit ja toimialat

    Close mobile submenu. Close submenu
    • Kauppa ja tavarantoimittajat
    • Kiinteistö- ja rakennusala
    • Terveydenhuolto
    • Logistiikka
    • Referenssit
  • Asiakastuki Open mobile submenu. Open submenu

    Asiakastuki

    Close mobile submenu. Close submenu
    • Yritystunniste ja viivakoodi -ohjeet
    • GS1 Rekisteri -ohjeet
    • Synkka-ohjeet
    • Golli-ohjeet
  • GS1 Finland Open mobile submenu. Open submenu

    GS1 Finland

    Close mobile submenu. Close submenu
    • Ajankohtaista
    • Rekrytointi
    • Henkilöstö
    • Ota yhteyttä
    • Mukaan GS1-kehittämiseen
Vaihda kieltä, valittu kieli: Suomeksi
  • In English
  • In Finnish

Haku “”

Tulokset ohjeistaTulokset kaikista sisällöstä
Rajaa tarkemmin 13 tulosta

Rajaa hakua

Rajaa tarkemmin 13 tulosta

Rajaa hakua

Palvelu

  • GS1 9
  • GS1 Rekisteri 1
  • GS1-standardit 7
  • GTIN 4
  • Synkka 2
  • Tunnisteet ja viivakoodit 2
  • Viivakoodi 2
  • Vanhimmat ensin
  • Uusimmat ensin
1

Tuotetiedot vahvistavat arvotekijöihin perustuvaa ostamista

Kuluttajien kiinnostus ympäristöä, terveyttä, ruokavaliota ja muita arvotekijöitä kohtaan ovat kasvussa. Tämä on ohjannut kertomaan tuotteista myös sellaisia ominaisuuksia, joilla on pystytty kohdistamaan tuotteita paremmin oikeille kohderyhmille.

Blogi
1.9.2021
2

Miksi, oi miksi kassa ei lue viivakoodia?

Mistä johtuu, että kassalla ei saada luettua viivakoodia ja tunnistettua tuotetta? Syyt voidaan jakaa kahteen eri osa-alueeseen, itse viivakoodissa oleviin ongelmiin tai koodin tunnistamisen ongelmiin.

Blogi
3.9.2021
3

Asiakkaan kohtaaminen on riski ja mahdollisuus

Asiakkaan huomioiminen ja arvostaminen ei vaadi paljon, mutta huonon palvelukokemuksen seuraukset voivat olla tuhoisia. Siksi hyvään palvelukokemukseen kannattaa panostaa.

Blogi
8.10.2021
4

Vaivattomasti verkosta

Verkko-ostamisen kasvu jatkuu. Esimerkiksi Postin Suuresta verkkokauppatutkimuksesta ilmenee, että 30 prosenttia suomalaisista on lisännyt ostoksia verkosta tämän vuoden ensimmäisen puoliskon aikana.

Blogi
15.10.2021
5

Maailma viivakoodeilla ja ilman

Mitä oli ennen viivakoodeja?

Blogi
21.10.2021
6

Aitokarvahiiri

Tuotteiden koodittamisella ja niiden yksilöinnillä palvellaan kuluttajia, jotta heille voidaan tilaus-toimitusketjun kautta tarjota haluttuja tuotteita.

Blogi
22.10.2021
7

Datan arvo liiketoiminnassa – osa 2

Tuomo Kronbäck jatkaa juttusarjaa digistrategian välttämättömydestä ja sen edellytyksistä sekä seurauksista.

Blogi
25.10.2021
8

Koronavirus kiihdytti elintarvikkeiden verkkokaupan kasvua - ja tarvetta saada laadukasta dataa

Koronavirus pakotti suuret kuluttajamassat siirtymään pikaisesti digitaalisten palveluiden käyttäjiksi ja mullisti muun muassa elintarvikkeiden verkkokaupan.

Blogi
8.11.2021
9

Datan laatu – mitä tarkistuksia voimme hyödyntää myöhemmin GS1 Rekisterissä

GS1 Rekisteri on palvelu, jolla yritys voi luoda tuotenumerot - GTIN-koodit eli "enarit". Palvelun avulla yritys voi myös tehdä ja tulostaa viivakoodit tuotteillensa.

Blogi
12.11.2021
10

Tuotteiden jäljitettävyys keskiössä METRO GROUPIN vastuullisuudessa

METRO-kauppaketju on useiden vuosien ajan käyttänyt GS1:n avoimia standardeja toimitusketjun hallinnassa ja yritysten välisen jäljitettävyyden takaamisessa.

Blogi
30.11.2021
11

Synkka pähkinänkuoressa 

Keskitetty tuotetietopalvelu on yhdessä sovittu tietomalli ja tuotetietokanta, jonne tavarantoimittajat tallentavat tuotetiedot sovittujen ohjeistusten sekä käytäntöjen mukaisesti, mistä ne toimitetaan sähköisesti eteenpäin vastaanottajille.

Blogi
8.12.2021
12

Datan arvo liiketoiminnassa – Reaaliaikaisen tiedon tarve

GS1:n Tuomo Kronbäck kirjoittaa omassa artikkelisarjassaan digistrategian välttämättömyydestä ja sen edellytyksistä sekä seurauksista.

Blogi
20.12.2021
13

GS1-standardit tukevat kestävää kehitystä

Yhteisen kielen, kuten GS1-standardien hyödyntäminen on tehokas tapa alentaa koko ekosysteemin kustannuksia ja saavuttaa kollektiivisesti kestävämpää toimintaa.

Blogi
27.12.2021
Näytetään tulokset 1 - 13

GS1 FINLAND OY

Firdonkatu 2 T 108,
00520 Helsinki

Asiakaspalvelu

Soita +358 75 756 3500
Asiakaspalvelu (ma-pe 10-14)
Avaa sähköposti asiakaspalvelu@gs1.fi

Sosiaalisen median linkin

  • LinkedIn Avautuu uudessa ikkunassa
  • Facebook Avautuu uudessa ikkunassa
  • Twitter Avautuu uudessa ikkunassa
  • Youtube Channel Avautuu uudessa ikkunassa

Footer navigation

  • Etusivu
  • Palvelumme
    • Yritystunnisteet ja viivakoodit
    • GS1 Rekisteri
    • Synkka
    • Golli
    • Koulutukset
    • GS1-standardit
    • Rekisterihaku
    • Tuotetietojen terveystarkastus
    • Palveluiden hinnat
  • Referenssit ja toimialat
    • Kauppa ja tavarantoimittajat
    • Kiinteistö- ja rakennusala
    • Terveydenhuolto
    • Logistiikka
    • Referenssit
  • Asiakastuki
    • Yritystunniste ja viivakoodi -ohjeet
    • GS1 Rekisteri -ohjeet
    • Synkka-ohjeet
    • Golli-ohjeet
  • GS1 Finland
    • Ajankohtaista
    • Rekrytointi
    • Henkilöstö
    • Ota yhteyttä
    • Mukaan GS1-kehittämiseen
  • Tietosuojaseloste
  • Evästekäytäntö
  • Tilaa uutiskirjeemme
  • Kirjaudu palveluihin

GS1 is a registered trademark of GS1 AISBL. All contents copyright © GS1 AISBL 2020.

GS1 etusivu